Pieredzes bagāža un spēja nodrošināt tehnisko producēšanu vērienīgiem pasākumiem ir SIA Untitled biznesa izaugsmes atslēga
«Ir gadi, kad vērienīgu svētku un valsts nozīmes pasākumu ir vairāk, un ir tādi, kad to ir mazāk. 2014. un 2015. gads bija uzņēmuma apgrozījuma izrāviena gadi. Latvijā notika pasākumi, kas bija saistīti ar Latvijas prezidentūru Eiropas Padomē, Rīga bija Eiropas kultūras galvaspilsēta, galvaspilsētā notika skolēnu Dziesmu un deju svētki, Ziemeļvalstu dziesmu svētki, kā arī tika pasniegta Eiropas kino balva. Mūsu uzņēmums tajos veica samērā daudz darba,» stāsta SIA Untitled valdes loceklis Mārcis Gulbis. Pēdējos trīs gados arī daudzi uzņēmumi svinējuši 20 gadu pastāvēšanas jubilejas, līdz ar to pasākumu rīkotāji ieguva vairāk pasūtījumu. SIA Untitled apgrozījums ir cēlies no 249 tūkst. eiro 2011. gadā līdz 1,46 milj. eiro 2014. gadā. Tiesa, samazinoties valstiski nozīmīgu pasākumu skaitam, pērn tās apgrozījums saruka līdz 780 tūkst. eiro.
Uzņēmuma straujā izaugsme tam ir nodrošinājusi iekļūšanu Dienas Biznesa un Lursoft veidotajā strauji augošu kompāniju jeb Gazeļu sarakstā.
Lai iegūtu tiesības rīkot valsts un pašvaldību pasūtījumus, ir jārēķinās ar konkurenci, tomēr šī biznesa niša nav pārblīvēta. «Konkurenti ir, mēs visus tos zinām. Šajā nišā – lielo, publisko pasākumu producēšanā – darbojas apmēram trīs līdz četri uzņēmumi. Tā ir ļoti specifiska lieta ar milzīgu atbildību, savukārt peļņas procents ir neliels, līdz ar to nav tā, ka par šo darbu iegūšanu cīnās 10 līdz 20 uzņēmumu,» atklāj M. Gulbis.
Visu rakstu Svinībām pa pēdām lasiet 3. marta laikrakstā Dienas Bizness.