Tikko darbību uzsākusi Latvijai veltīta mājas lapa ķīniešu valodā, kas tapusi sadarbībā ar vienu no lielākajiem Ķīnas laikrakstiem China Daily.
Interneta vietnē stāstīs par Latvijas tradīcijām, kultūru, tūrisma un atpūtas iespējām, kā arī par ekonomisko vidi, uzņēmējdarbības un investīciju potenciālu.
Informācija mājaslapā publicēta ķīniešu valodā, un tā veidota kā tematisks pielikums China Daily interneta portālam, ko ik dienu apmeklē vairāk nekā 30 miljoni lasītāju. China Daily interneta un drukātajos izdevumos aptver auditoriju ASV, Eiropā, Ķīnā un citās Āzijas valstīs. Ķīnā publikācijas tiek gatavotas gan ķīniešu, gan angļu valodā.
Lai izveidotu mājas lapu, jūnija vidū Latvijā uzturējās pieci China Daily žurnālisti, kas savas vizītes ietvaros apmeklēja arī uzņēmumus Latvijas Finieris, Laima, Rīgas ostu, Rietumu banku, biznesa augstskolu Turība un Konfūcija centru Rīgas Stradiņa universitātē.
Tāpat China Daily žurnālisti apmeklēja Rīgu, Liepāju, Bausku, Siguldu un Cēsis, kā arī tikās ar Latvijas Nacionālās operas un Liepājas Simfoniskā orķestra pārstāvjiem, viesojās Rundāles pilī, Turaidas muzejrezervātā un citos populāros tūrisma objektos, kā arī izbaudīja Aerodium vertikālā vēja tuneļa iespējas, ko Latvija demonstrēja pasaules tehnoloģiju sasniegumu izstādē Expo 2010. gadā Šanhajā.
China Daily žurnālistu vizīte Latvijā notika projekta Follow the Ambassador (Seko vēstniekam) ietvaros.
Apmeklējuma laikā žurnālisti viesojās arī Lietuvā un Igaunijā, un vizīte tika organizēta, sadarbojoties triju valstu vēstniecībām Ķīnā.
Informācija par kaimiņvalsti Lietuvu China Daily portālā pirmo reizi tika publicēta pērnā gada nogalē, un, mājaslapas apmeklējumu statistika liecina, ka jau pirmajās nedēļās to bija lasījuši aptuveni trīs miljoni interesentu.
«Šobrīd Ķīna nav mūsu uzmanības lokā kā tūrisma tirgus numur viens, divi vai trīs, taču desmit gadu perspektīvā tas ir ārkārtīgi nozīmīgs tirgus un jo agrāk tur esam, jo labāk,» Tūrisma attīstības valsts aģentūras (TAVA) direktors Armands Slokenbergs norāda, ka informācija ķīniešu valodā par Latviju sevišķi svarīga ir, raugoties ilgtermiņā. «Mēs pašlaik tur neveicam milzīgas aktivitātes, bet meklējam efektīvus sadarbības risinājumus, un šis ir labs piemērs,» viņš norāda.
2011. gadā Ķīnas tūristu skaits Latvijā sasniedza trīs tūkstošus, un tam ir tendence ik gadu pieaugt.