Latvijā radītais jautājumu un atbilžu sociālais tīkls Ask.fm izvietojis darba sludinājumu, kurā tiek meklēts sabiedrisko attiecību (PR) vadītājs, liecina interneta vietnē CV Online publicēts sludinājums.
Ask.fm sabiedrisko attiecību vadītājam būs nepieciešams cieši sadarboties ar sociālā portāla Ask.fm PR aģentūru. Viņam būs arī jāattīsta un jāizpilda portāla sabiedrisko attiecību stratēģija, jākomunicē ar medijiem, jāsniedz informācija par kompānijas attīstību un plāniem, kā arī jāizmanto tādi informācijas kanāli kā sociālie mediji.
Kandidātiem izvirzīto prasību vidū minēta izglītība un iepriekšēja pieredzē šajā jomā, spējas strādāt starptautiskā vidē, lai sadarbotos ar ārvalstu medijiem, labas rakstītās un verbālās komunikācijas prasmes, kā arī plašs mediju kontaktu loks.
Topošajam sabiedrisko attiecību speciālistam tiek piedāvāta starptautiska pieredze, strādājot globālā kompānijā, profesionālas izaugsmes iespējas un interesanti uzdevumi, kā arī moderns birojs un draudzīga komanda.
Vasarā Ask.fm saskārās ar negatīvu publicitāti, kad britu pusaudze Hanna Smita izdarīja pašnāvību pēc vairākiem negatīviem komentāriem sociālajā portālā. Reaģējot uz negatīvo publicitāti, virkne reklāmdevēju, tostarp telekomunikāciju gigants Vodafone, atteicās no tālākas sadarbības ar Ask.fm. Pusaudžu pašnāvības, kuras tika saistītas ar portālā publicētiem negatīviem komentāriem, notikušas arī iepriekš.
Sociālais portāls pauda uzskatu, ka pašnāvībā dzīvi beigusī pusaudze daļu naidīgo komentāru rakstījusi pati. Kompānija arī paziņoja par juristu un mediju speciālistu nolīgšanu neatkarīga audita veikšanai, lai uzlabotu portāla drošību.
Ask.fm ir desmitiem miljonu lietotāju, un vietne tika izveidota kā jauniešu forums, kur anonīmi var uzdot jautājumus un sniegt komentārus. 2010. gadā izveidoto vietni ikdienā apmeklē aptuveni vairāk nekā 13 miljoni lietotāju. Tā ir devītā populārākā sociālās saziņas vietne pasaulē.