Katru mēnesi AS Latvenergo klientu portālā www.e-latvenergo.lv reģistrēto klientu skaits pieaug par 35% un šobrīd to daudzums ir 5500. Galvenā portāla funkcija ir veicināt elektronisko pašapkalpošanos, kārtojot ar elektroenerģijas lietošanu saistītus jautājumus.
Šobrīd klientu portāls www.e-latvenergo.lv ir papildināts ar jaunām funkcijām un iespējām, tādēļ turpmāk iedzīvotājiem būs daudz ātrāka pieejamība AS Latvenergo pakalpojumu izmantošanā.
Lai atvieglotu pieeju klientu pieprasītākajiem pakalpojumiem, atverot pirmo lapu www.e-latvenergo.lv, ir izveidota īpaša Zaļā zona, kurā ikviens var ērti saņemt pieprasītākos pakalpojumus bez īpašas reģistrācijas portālā. Zaļajā zonā klienti var:
• izdrukāt sev vai kādam citam norēķinu kvītis neierobežotā daudzumā;
• apskatīties pēdējo skaitītāja rādījumu, par kuru ir maksājuši;
• samaksāt par izlietoto elektroenerģiju ar bankas karti bez komisijas maksas;
• pārbaudīt savu līguma numuru;
• izdrukāt iesniegumu un pieteikumu veidlapas.
Savukārt, ja klients nolemj portālā reģistrēties, tad iedzīvotājiem ir iespēja individuāli sekot līdzi saviem darījumiem ar AS Latvenergo, kontrolēt savu elektroenerģijas patēriņa vēsturi un nosūtīt savus jautājumus .
Pēc autorizēšanās iedzīvotāji var pieteikties arī uz Automātisko izlīdzināto maksājumu par patērēto elektroenerģiju, kas šobrīd portālā ir visapmeklētākā lapa. Šo pakalpojumu jau izmanto vairāk nekā 6500 klienti. Automātiskais izlīdzinātais maksājums sniedz iespēju noformēt regulāru un automātisku elektroenerģijas rēķinu samaksu. Katru mēnesi iespējams maksāt vienādu summu – vidējo maksu, kas tiek aprēķināta, ņemot vērā vidējo elektroenerģijas patēriņu pēdējo sešu mēnešu laikā.
Portāls e-latvenergo.lv turpina attīstīties un pastāvīgi tiek papildināts ar arvien jaunām iespējām un drīzumā portālā klienti varēs veikt maksājumus par elektroenerģiju visdažādākajos elektroniskos veidos gan par sevi, gan par saviem tuviniekiem, pieteikties un saņemt paziņojumus par plānotiem atslēgumiem. Klienti, kuri norēķinās par elektroenerģiju ar rēķiniem, varēs ērti nodot portālā skaitītāja rādījumus elektroniski. Jau augustā klientu lietošanai tiks piedāvāta arī portāla versija uzņēmumiem, piedāvājot juridiskajiem klientiem ērtu un mūsdienīgu elektronisku skaitītāja rādījumu ziņošanas iespēju.
Veicot jebkuru pakalpojumu klientu portālā, iedzīvotājiem nav jāmaksā komisijas maksa, kā arī jāpatērē laiks, dodoties uz Klientu apkalpošanas centru vai zvanot uz Klientu servisu.