Jaunākais izdevums

Multifunkcionālā halle Arēna Rīga un viens no pasaules viedierīču ražotājiem Xiaomi Corporation paziņojuši par ilgtermiņa sadarbību. Saskaņā ar jauno piecu gadu līgumu, 12 500 apmeklētāju ietilpīgā arēna pārdēvēta par Xiaomi Arēnu.

Līguma detaļas, tostarp finanšu nosacījumi, ir konfidenciālas.

“Mēs pāršķiram jaunu lapu mūsu arēnas vēsturē. Mainās mūsu nosaukums, bet mēs paliekam uzticīgi vērtībām, kas vienmēr ir mūs raksturojušas—izcila apkalpošana pasākumu rīkotājiem un neaizmirstamas pieredze mūsu viesiem. Daudzu gadu garumā mēs ar lepnumu nesām Rīgas vārdu. Šodien mēs pārņemam starptautisku praksi, kurā pasaules vadošie arēnu zīmoli sadarbojas ar tādiem atpazīstamiem zīmoliem kā Xiaomi, nodrošinot sev attīstības iespējas,” akcentē Ģirts Krastiņš, Arēna Rīga valdes priekšsēdētājs.

Xiaomi Centrālās un Austrumeiropas, kā arī Ziemeļvalstu reģiona ģenerāldirektors Dī Liu uzsver: “Mēs uzsākam sadarbību ar vienu no zināmākajiem un profesionālākajiem sporta un izklaides centriem šajā Eiropas reģionā pirmo reizi Xiaomi vēsturē. Viena no mūsu pamatvērtībām ir būt tuvāk mūsu zīmola faniem un veidot jēgpilnas attiecības ar viņiem. Šī partnerība mūs pietuvina sporta un mūzikas entuziastiem Rīgā, Latvijā un kaimiņvalstīs. Kopā ar arēnu mēs vēlamies radīt jauna līmeņa pieredzi pasākumu apmeklētājiem, izmantojot tehnoloģijas un inovācijas. Sadarbība ar Arēnu ir pirmais posms mūsu plāns. Jau drīzumā mēs plānojam sākt iniciatīvu sadarbībā ar vietējiem aktīvistiem, kas ir nozīmīgi Latvijas sabiedrībai un it īpaši jauniešiem.”

Partnerības līgums ir parakstīts līdz 2029. gadam un tas ietver Arēna Rīga pārdēvēšanu par Xiaomi Arēnu. Vienlaikus šī sadarbība simbolizē arēnas apņemšanos pielāgoties digitālajam laikmetam. Sadarbība ar Xiaomi ļaus modernizēt piedāvājumu, nodrošinot mūsdienīgu un progresīvu tehnisko aprīkojumu un pieredzi visiem apmeklētājiem. Tā arī dos arēnai papildu resursus attīstībai un ieguldījumiem infrastruktūras uzlabošanā un atjaunošanā. Līguma detaļas, tostarp finanšu nosacījumi, ir konfidenciālas.

Kopš atklāšanas 2006. gadā Arēnā Rīga ir notikuši vairāk kā 2300 pasākumi, kurus apmeklējuši vairāk kā 8,9 miljoni cilvēku.

Xiaomi Corporation ir dibināta 2010. gada aprīlī. Xiaomi produkti ir pieejami vairāk nekā 100 valstīs, un uzņēmums piecus gadus pēc kārtas ir iekļauts Fortune Global 500 sarakstā, 2023. gadā ieņemot 360. vietu.Par ACC Distribution

ACC Distribution ir viena no vadošajām tehnoloģiju izplatīšanas kompānijām Baltijas reģionā.

SIA "Arēna Rīga" 2023.gadā strādāja ar 5,748 miljonu eiro apgrozījumu, kas ir 2,5 reizes vairāk nekā gadu iepriekš, vairākkārt pieaugusi arī uzņēmuma peļņa, sasniedzot 789 441 eiro. "Arēna Rīga" reģistrēta 2005.gadā, tās pamatkapitāls ir četri miljoni eiro, bet vienīgais īpašnieks - Jura Savicka uzņēmums SIA "Glesum Investments".

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Vietējā kapitāla bankas Signet Bank un Industra Bank atbalsta SIA Arēna Rīga attīstības plānus, izsniedzot sindicēto kredītu 9,8 miljonu eiro apmērā. 60% no kredīta nodrošina Signet Bank, un 40% – Industra Bank.

Gan Signet Bank, gan Industra Bank fokusējas uz vietējo uzņēmumu izaugsmes un attīstības veicināšanu. Sadarbība sindicēto kredītu organizēšanā nodrošina abām bankām iespēju piešķirt lielāku finansējuma apjomu Latvijas uzņēmumiem, vienlaikus stiprinot vietējo banku konkurētspēju. Turklāt tā veicina kopējo banku kreditēšanas apjomu pieaugumu un ekonomikas attīstību.

Arēna Rīga ir viena no lielākajām un nozīmīgākajām daudzfunkcionālajām hallēm Latvijā un Baltijā, kas kopš tās atklāšanas 2006. gadā ir kļuvusi par galveno vietu sporta sacensībām, koncertiem, kultūras pasākumiem un konferencēm. Tā regulāri uzņem vietējā un starptautiskā līmeņa sporta notikumus, tostarp hokeja un basketbola sacensības, kā arī pašmāju un pasaules slavenu mākslinieku lielkoncertus u.c. notikumus.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Foto: dinozoopasaule.lv

Rūpējoties par mājdzīvnieku labturību un veselību, uzņēmums Dino Zoo piedāvā ne tikai visu nepieciešamo mīluļu aprūpei dinozoo.lv interneta veikalā un Dino Zoo veikalos visā Latvijā, bet arī plašu veterināro pakalpojumu klāstu.

Divas mūsdienīgas veterinārās klīnikas, veterināro aptieku tīkls visā Latvijā, suņu skola un profesionāla kaķu un suņu frizētava Rīgā – Dino Zoo nodrošina veterināro aprūpi dažādu sugu mājdzīvniekiem, vienlaikus izglītojot sabiedrību par atbildīgu mājas mīluļu aprūpi, uztura un veselības jautājumiem. Kādus veterināros pakalpojumus nodrošina Dino Zoo veterinārās klīnikas, stāsta Dino Zoo veterinārās klīnikas vadītāja Kristīne Dumpe-Siļķe.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Eleving Group līdz šim ir bijis zināms kā viens no aktīvākajiem obligāciju emitentiem Baltijā, kas 10 gadu laikā ir piesaistījis teju 400 miljonus eiro caur šo instrumentu. Tagad kompānijas vadība ir pieņēmusi lēmumu doties biržā ar pirmreizējo publisko akciju piedāvājumu (IPO), sniedzot iespēju investoriem ieguldīt globāli augošā biznesā un saņemt dividendes divreiz gadā.

Lai saprastu piedāvājumu, uzņēmuma mērķus un investoru iespējas, Dienas Bizness iztaujāja Eleving Group izpilddirektoru Modestu Sudņu.

Ne pirmo reizi sniedzat interviju Dienas Biznesam, tomēr aicināšu atgādināt, kas ir Eleving Group un kas ir tā pamata bizness?

Esam eksportējošs finanšu tehnoloģiju uzņēmums, kas ir dibināts Latvijā 2012. gadā un kas strādā divos segmentos – transportlīdzekļu un patēriņa finansēšanā. Transportlīdzekļu finansēšana veido 2/3 no mūsu biznesa, tādēļ uzskatāma par mūsu pamatdarbības jomu, ko esam izvērsuši 10 tirgos. Tikmēr patēriņa finansēšana, ko nodrošinām pamatā Āfrikā un Balkānos, veido attiecīgi 1/3 no portfeļa. Šobrīd 55% no mūsu biznesa atrodas Eiropā, 32% Āfrikā, bet atlikušos 13% veido tirgi, kas atrodas citās lokācijās, piemēram, Āzijā un Kaukāzā. Ja runājam produktu kategorijās, tad nodrošinām dažāda veida finansēšanas produktus, sākot ar tradicionāliem auto kredītiem, turpinot ar līzinga un atgriezeniskā līzinga pakalpojumiem un noslēdzot ar automašīnu nomu, koplietošanu un patēriņa finansēšanas produktiem. Kenijā un Ugandā mēs piedāvājam arī īpašus automašīnu un motociklu finansēšanas produktus pašnodarbinātajiem un mazajiem uzņēmējiem, kur transportlīdzeklis ir peļņas gūšanas instruments. Kopumā strādājam 16 tirgos, fokusējoties uz augošām un gana spēcīgām ekonomikām.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Latvijas Hokeja federācijai (LHF) plānots piešķirt 441 592 eiro, lai segtu izdevumus, kas saistīti ar vīriešu hokeja valstsvienības sagatavošanos un dalību 2026.gada Ziemas olimpisko spēļu kvalifikācijas turnīrā Latvijā 2024.gadā.

To paredz Izglītības un zinātnes ministrijas (IZM) sagatavotais un saskaņošanai iesniegtais Ministru kabineta rīkojuma projekts. Plānots, ka nauda tiks piešķirta no valsts budžeta programmas "Līdzekļi neparedzētiem gadījumiem".

LHF ir iesniegusi Izglītības un zinātnes ministrijai (IZM) finanšu pieprasījumu, kurā norāda, ka saskaņā ar ministrijas 6.februāra lēmumu LHF tika piešķirti valsts budžeta līdzekļi 303 391 eiro apmērā visu hokeja izlašu sagatavošanai un dalībai augstākā līmeņa sacensībās.

LHF jauniešu, junioru un Latvijas vīriešu un sieviešu hokeja nacionālo izlašu 2024.gada revidēti izdevumi ir paredzēti 1 767 223 eiro apmērā. Starpība starp LHF pieprasītajiem un IZM 2024.gadam piešķirtajiem valsts budžeta līdzekļiem hokeja valstsvienību finansiālai nodrošināšanai, gatavojoties un piedaloties augstākā līmeņa sacensībās, ir būtiska, norāda federācija.

Komentāri

Pievienot komentāru