Jāņa Berdigana komanda izstrādājusi individualizētu datorsomu konstruktoru ID-Infinite, ar kuru cer iekarot ASV tirgu
Pērkot datoru, pārdevējs neizlaidīs klientu ārā no veikala, kamēr viņš nebūs nopircis somu, kur to ielikt, vai kādu citu aksesuāru. Mapītes un datorsomas ir laba iespēja nopelnīt vēl, spriež Jānis Berdigans, individualizētu ādas aksesuāru ražošanas uzņēmuma ID-Infinite (SIA ID2) īpašnieks. Taču, kad viņš pirms kāda laika pats sev pircis datoru, nav varējis tā pārnēsāšanai atrast atbilstošu mapīti.
«Piedāvājumā ir visdažādākās mapītes, taču, ja gribi sev ko īpašu, nav pārāk liela izvēle,» viņš uzskata. J. Berdigana uzņēmums ir izstrādājis MacBook klēpjdatoru somu konstruktoru ID-Infinite, kur klients var izvēlēties aksesuāra krāsu, oderi un krāsu katrai detaļai, tāpat ir iespēja iegravēt savus iniciāļus. Kopējais kombināciju skaits mērāms tūkstošos. Somu dizainu pēc Jāņa iecerēm izstrādājusi produktu dizainere Evija Berga, bet zīmola vizuālo identitāti – mākslinieks Toms Kampars. «Galvenais, ar ko atšķiramies no citiem datorsomu zīmoliem, – klientam ir iespējams individualizēt savu somu,» saka E. Berga.
Papildu personificētiem produktiem uzņēmums piedāvā arī gatavo produkciju – ādas mapītes Apple datoriem, kā arī iPhone un iPad. Tās šobrīd atrodamas visos Latvijas veikalos, kur tirgo Apple produkciju.
Taču galvenais uzņēmuma mērķis ir izplest spārnus ārpus Latvijas robežām. «Fokusējamies uz Apple, kam ir diezgan spēcīgs blogu un žurnālistu pulks, kas pauž savu viedokli par šo produkciju, piemēram, ir trīs drukātie žurnāli, kur raksta tikai par šī zīmola produktiem. Ir liels daudzums blogu, kas raksta par Apple, kurus gribam uzrunāt un parādīt sevi. Mūsu resursi ir diezgan ierobežoti, bet esam stingri nolēmuši fokusēties uz Apple izplatītājiem Eiropā un Amerikā,» saka Jānis. Tāpēc viņš jau vairākus mēnešus ir ASV, kur cenšas panākt sadarbību ar šo datortehnikas gigantu.