Kompānija Apple kopš pagājušās piektdienas kopumā jau pārdevusi trīs miljonus iPad, kopš tika uzsāktas jaunā iPad mini un ceturtās paaudzes iPad piegādes klientiem, citējot Apple pausto, vēsta Reuters.
Tas ir divas reizes vairāk nekā pārdoto trešās paaudzes iPad apjoms pēc pirmās tirgošanas nedēļas nogales šā gada martā, norāda kompānija.
«Pieprasījums pēc iPad mini pārspējis sākotnējo piedāvājumu. Daļa iepriekš pasūtīto ierīču ir piegādātas klientiem, bet daļa pie pircējiem nokļūs vēlāk šomēnes.
«Mēs cītīgi strādājam, lai ātri saražotu ierīces neticamajam pieprasījumam,» paziņojumā pauda Apple izpilddirektors Tims Kuks.
7,9 collu iPad mini iezīmē Apple pirmos centienus ienākt mazāka izmēra planšetdatoru segmentā. Tā ir pirmā nozīmīgā jaunā ierīce, ko Apple laidusi klajā kopš kompānijas līdzdibinātāja Stīva Džobsa nāves pagājušā gada rudenī.
Ziņas par augsto pieprasījumu pēc jaunajiem Apple sīrīkiem likušas kompānijas akcijas cenai oakāpties par teju 1%, sasniedzot 582,27 ASV dolārus.