Kompānija Apple Inc. patlaban strādā pie digitāla avīžkioska izdevējiem, kas ļautu viņiem pārdot žurnālus un laikrakstus patērētājiem izmantošanai Apple ierīcēs, atsaucoties uz neoficiāliem informācijas avotiem, vēsta Bloomberg.
Tā sauktais avīžkiosks, kas paredzēts tieši iPad, būtu līdzīgs Apple iBook elektronisko grāmatu veikalam, stāstījuši informācijas avoti, kas nav vēlējušies atklāt savus vārdus, jo sarunas ir privātas.
Kiosks būšot atdalīts no Apple App Store, kur tagad var iegādāties dažas publikācijas.
Apple darbības mērķis esot piesaistīt vairāk patērētāju iPad un palīdzēt izdevējiem pārdot abonementus.
Starp izdevējiem, ar kuriem notiek sarunas, esot: Time Warner Inc., Conde Nast, Hearst Corp. un News Corp. Galvenie diskusiju temati pašlaik esot, kurš kontrolēs datus par lietotājiem un kā tiks sadalīti ieņēmumi no abonēšanas. Tiekot runāts arī par cenām.
Ja tiks panākta vienošanās, jaunais pakalpojums varētu parādīties dažu mēnešu laikā. Taču pastāv arī iespēja, ka Apple varētu atlikt jauninājumu līdz nākamā iPad laišanai klajā. Tas varētu būt 2011.gada sākumā.