Pēdējo mēnešu laikā atsauktais lielais automašīnu skaits varētu ievērojami iedragāt kompānijas Toyota Motor zīmolu. Ņemot to vērā, starptautiskā reitingu aģentūra Moody’s Investors Service apsver iespēju samazināt Japānas automašīnu ražotāja kredītreitingu, ziņo AFP.
«Šādas darbības izraisījušas bažas, ka aizvien pieaugošo Toyota produktu problēmu un ar to saistīto atsaukumu dēļ ietekme uz kompānijas zīmolu, cenām un tirgus daļu varētu būt ilgtermiņa,» teikts Moody’s paziņojumā.
Moody’s ir jau otrā starptautiskā reitingu aģentūra, kas reaģējusi uz Toyota vairāku miljonu automašīnu atsaukumiem, apsverot iespēju samazināt kompānijas kredītreitingu. Aģentūra Standard & Poor’s jau pagājušajā nedēļā Toyota reitingam noteica negatīvu nākotnes perspektīvu.
Zemāks kredītreitings nozīmē, ka Toyota būtu grūtāk tirgū aizņemties finanšu līdzekļus.