Dienas bizness lūdza Tele2 un LMT sniegt skaidrojumu, vai klienti operatoram bieži sola pāriet pie cita operatora, ja netiks samazināta abonēšanas maksa vai tarifi. Kā arī vēlējāmies noskaidro, vai pēdējā laikā šādu zvanu skaits ir pieaudzis.
«Šāda veida gadījumi notiek ļoti reti. Kā jau iepriekš minēju, klientam ir iespēja prasīt papildu labumus, šie jautājumi LMT tiek organizēti sarunu ceļā, tiekamies ar klientu, lai izzinātu viņa vēlmes un meklējam risinājumus. Klientu interese par iespējamiem izmaiņām saglabājas vienādā līmenī,» skaidroja LMT Klientu apkalpošanas dienesta direktors Viktors Locāns.
Tele2 fokuss ir apmierināti klienti, tāpēc ar šādiem gadījumiem saskaramies salīdzinoši reti, atzīmēja Tele2 komercdirektors Jānis Spoģis.
Tajā pašā laikā, viņš norāda, ka apskatīt kopējo piedāvājuma klāstu ir katra brīva izvēle. «Ja klients ar mums ir sazinājies, kopīgiem spēkiem ar klientu meklējam viņam izdevīgāko risinājumu,» informēja Tele2 komercdirektors, vēršot uzmanību, ka galvenais mērs, pēc kura noteikt operatora lojalitāti ir klienta apmierinātība ar sadarbību ar savu operatoru, tā sniegto pakalpojuma kvalitāti un cenu.
«Kopumā Latvijā ir ļoti daudz cilvēku, kuri pārmaksā par mobilajiem sakariem, īpaši aktuāli tas ir valsts un privātajā sektorā, kurā joprojām pārsvarā tiek izmantoti vēsturiskā operatora pakalpojumi, savukārt iedzīvotāji ir aktīvāki savu izdevumu taupīšanā,» turpināja J. Spoģis.
Ja klients jūtas apmierināts ar sniegtā pakalpojuma kvalitāti, saņemto servisu, tīkla pārklājumu, kas ir galvenie kritēriji pēc kā izvēlas operatoru, viņš būs gatavs maksāt adekvātu pakalpojuma cenu, pārliecību pauda LMT Klientu apkalpošanas dienesta direktors.