LMT un Tele2 sniedz skaidrojumu, kā rīkoties klientam, ja viņš redz, ka viņa esošais operators jaunajiem klientiem piedāvā daudz izdevīgāku tarifu?
«Esošam klientam, balstoties uz ilgtermiņa sadarbību ar operatoru, ir visas iespējas prasīt īpašu attieksmi pret sevi. Klientam ir iespēja zvanīt un jautāt papildu labumus. LMT gadījumā klienti zvana, interesējās un uzņēmums strādā, lai stiprināt sadarbību,» skaidrojumu sniedz LMT Klientu apkalpošanas dienesta direktors Viktors Locāns.
«Esošo klientu apmierinātība ir mūsu prioritāte,» atgādina Tele2 komercdirektors Jānis Spoģis, vēršot uzmanību, ka Tele2 turpina regulāri informēt klientus par jaunākajiem piedāvājumiem operatora mājas lapā internetā, klientu apkalpošanas centros visā Latvijā, kā arī ar reklāmas palīdzību medijos.
«Klients ir tas, kurš pieņem lēmumu, piemēram, mainīt esošo tarifu plānu uz tādu, kas vairāk atbilst viņa mobilo sakaru lietošanas paradumiem un attiecīgi – ir arī izdevīgāks cenas ziņā. Tāpat klientam jāņem vērā, ka tas tarifu plāns, kas derēs draugam vai kaimiņam, ne vienmēr derēs arī pašam. Jebkurā gadījumā, lai noskaidrotu sev piemērotāku un izdevīgāko piedāvājumu, aicinām klientu sazināties ar Tele2 klientu diennakts informatīvo dienestu vai doties uz klientu apkalpošanas centru,» turpināja J. Spoģis.