ASV interneta gigants Google pagājušajā gadā mēģinājis iegādāties Zviedrijā bāzēto mūzikas straumēšanas servisu Spotify, taču piedzīvojis neveiksmi vairāku iemeslu, tostarp augstās cenas, dēļ, vēsta laikraksts Wall Street Journal.
Atsaucoties uz anonīmiem informācijas avotiem, laikraksts norāda, ka Spotify prasījis vairāk nekā desmit miljardus dolāru, lai arī pēdējā kapitāla palielinājumā uzņēmums tika novērtēts aptuveni četru miljardu dolāru apmērā.
Spotify ir pasaulē vadošais mūzikas straumēšanas serviss, uz maija beigām tā lietotāju skaitam 56 valstīs sasniedzot 40 miljonus.
Lai arī vairums Spotify lietotāju izvēlas izmantot reklāmu atbalstītu servisa versiju, uzņēmums vēsta, ka desmit miljoni abonentu izmanto versiju bez reklāmām.
Pērnā gada nogalē ASV Vērtspapīru un fondu tirgus komisijai (SEC) iesniegtajā vēstulē Google norādīja, ka plāno tērēt 20-30 miljardus dolāru, lai ārvalstīs iegādātos uzņēmumus vai tehnoloģijas.
Tāpat Google atklāja, ka nesen centies iegādāties kādu ārvalstu uzņēmumu, kura nosaukumu tas neminēja, par 4-5 miljardiem dolāru, taču šis darījums cietis neveiksmi.