Paralēli darbam pie atvērtā tipa identifikācijas platformas pilnveidošanas Walmoo saviem klientiem izstrādā arī individuālus risinājumus, kas balstās uz pašreizējās funkcionalitātes, otrdien raksta laikraksts Dienas Bizness.
Vērienīgāk uzņēmums cer atsperties nākamgad, stāsta viens no uzņēmuma īpašniekiem Krišs Pujats. DB jau rakstīja, ka SIA Walmoo veido atvērtā tipa identifikācijas platformu. Šāda identifikācijas platforma esot izdevīga visiem – gan lietotājiem, gan uzņēmumiem, jo lietotājs iegūst iespēju visur, kur vēlas, sevi identificēt un pateikt, ka tas ir tieši viņš, savukārt uzņēmumi var katru klienta veikto aktivitāti savienot ar konkrētu lietotāju, skaidro Krišs. Walmoo ir divas mobilās un trīs web lietotnes – vienu mobilo (Walmoo Wallet) un web lietotni izmanto galalietotājs, kurš tajā redz, kurās vietās viņš ir klients, kādi ir nopelnītie lojalitātes punkti, kādas atlaides vai kuponi ir sakrāti, var pieteikties par klientu jauniem veikaliem utt. Savukārt uzņēmēju mobilā un viena web lietotne darbojas kā terminālis, kas ļauj pazīt klientu, piešķirt viņam atlaides, izmantot bonusus, reģistrēt jaunus lietotājus utt. Vēl ir viena web lietotne, kas kalpo kā uzņēmuma administrācijas panelis, kur tas veic visus uzstādījumus un aplūko statistiku. Šī ideja uzņēmumam radusies, vērojot, kā notiek cilvēku identifikācija internetā. Piemēram, Facebook un Google autorizāciju var izmantot daudzviet internetā. «Mēs gribējām paņemt labo praksi no interneta vides un pārbaudīt, vai to var realizēt fiziskajā pasaulē. Grūti, bet var,» saka Krišs.
Viens no Walmoo mērķiem ir atbrīvot cilvēkus no plastikāta lojalitātes kartēm un apvienot tās savā mobilajā lietotnē. Ir dažādi rīki, ar ko tiek piešķirtas lojālo klientu atlaides, piemēram, plastmasas kartes, kas uzkrāj informāciju par pirkumiem, kā arī vienkāršas kartona vai plastmasas kartiņas, kas nesatur nekādu informāciju. «Ja tirgotājs piešķir klientam atlaidi tikai tāpēc, ka viņam ir karte ar uzņēmuma logo, rezultātā viņš nezina, kas tas bija par klientu, cik bieži nāk un cik tērē – nevar analizēt savu auditoriju,» skaidro Krišs.
Walmoo piedāvā divus produktus – klientu identifikāciju un lojalitātes platformu –, kas šobrīd apvienoti vienā sistēmā.
Šobrīd Walmoo galvenā mērķauditorija ir mazie un vidējie uzņēmumi, kam pagaidām nav savu klientu identificēšanas un lojalitātes programmas vai šobrīd izmantotās ir neefektīvas un neērtas lietošanā. Līdz nākamā gada beigām Walmoo mērķis ir sistēmā iekļaut vismaz 300 kases/termināļus un 300 tūkstošus lietotāju. «Šogad mēs tam vēl tehniski nebijām gatavi,» atzīst Guntis Čoders, SIA Walmoo līdzīpašnieks.
Visu rakstu Identificēt un analizēt klientus lasiet otrdienas, 4. novembra, laikrakstā Dienas Bizness (16. lpp.)!