Uzņēmumiem daudz aktīvāk būtu jāseko līdzi telekomunikāciju operatoru tarifu piedāvājumiem, laikrakstam Dienas Bizness norāda Latvijas Telekomunikāciju asociācijas izpilddirektors Jānis Lelis. Būtu jāseko līdzi ne tikai citu operatoru piedāvājumiem, bet gadā, vai vismaz divos gados reizi jāpārskata esošie tarifi ar līdzšinējo operatoru. «Swedbank kā servisa organizācijai mobilie sakari ir svarīgi – lai klients var sasniegt mūsu darbiniekus, un mūsu darbinieki – klientu. Sadarbojamies ar visiem trim mobilo telefonu operatoriem. Neapšaubāmi bankai ir svarīga arī izmaksu efektivitāte, un kopā ar sadarbības partneriem elastīgi sekojam līdzi gan tarifu iespējām, gan piemērotāko risinājumu attīstībai,» DB bankas pozīciju sakaru jomā skaidro Swedbank Personāla pārvaldes vadītāja Andželika Berga.