Ekonomiskā situācija Latvijā nav spoža, tāpēc valstij būtu jāpieliek visas pūles, lai dažādi ierobežojumi, aizliegumi un birokrātiskās prasības uzņēmējdarbībai tiktu maksimāli samazinātas. Diemžēl realitātē notiek citādi. Attiecībā uz vides reklāmu ierēdņu vēlme aizliegt, ierobežot un pārlieku stingri regulēt pēdējā laikā aug augumā. Tas negatīvi var ietekmēt ne tikai vides reklāmas nozares izaugsmi, bet arī būtiski samazināt no vides reklāmas gūtos ienākumus pašvaldību budžetos. Uzskatāms piemērs ir topošie Reklāmas likuma grozījumi, kas paredz jaunus Ministru kabineta noteikumus par visā Latvijā vienotu «Kārtību, kādā saņemama atļauja reklāmas izvietošanai publiskās vietās vai vietās, kas vērstas pret publisku vietu».