Programmēšanas konstruktors 

Dators ir kļuvis par neatņemamu dzīves sastāvdaļu ikvienam, pat bērniem jau no mazotnes. Datora lietošana paver plašas iespējas, bet retais ir aizdomājies, ka arī bez datora ir iespējams veikt to, ko parasti var izdarīt tikai ar datora palīdzību. Tā tiek pavērta iespēja bērniem attīstīt loģisko domāšanu, radīt kaut ko interesantu, nesēžot stundām ilgi pie datora un nebojājot redzi.   Produkta pamatā ir inovatīva programmēšanas metode, kuras realizēšanai nav nepieciešams dators. Pievienojot robotam/rotaļlietai pēc savas izvēles veidotu kauliņu virkni (saspraužot tos secīgi vienu pie otra), tiek identificēti izmantotie kauliņi un to secība. Ar kauliņiem izveidotā secīgo darbību virkne tiek saglabāta.   Pēc rotaļlietas atvienošanas no kauliņiem, tā izpilda saglabāto kauliņu izveidoto programmu. Programmēšanas konstruktora komplektā ietilps: dažādu funkciju kauliņi, kurus liekot secīgi vienu aiz otra (mehāniski saspraužot kopā), var izveidot programmu rotaļlietai/robotam; rotaļlieta/robots.   Spēlēties ar šādu rotaļlietu var jebkur: uz grīdas, paklāja, dīvānā vai gultā.   Katrs kauliņš sastāv no plastmasas korpusa, kurā ir elektroniskās komponentes. Kauliņus var saspraust secīgi vienu pie otra un pieslēgt rotaļlietai/robotam, kurā esošais vadības bloks identificē kauliņus un to secību, nolasa to un izveido programmu. Programma tiek saglabāta rotaļlietas atmiņā. Kauliņos esošās gaismas diodes parāda, vai kauliņi ir atpazīti/nolasīti vai arī šāda to secība ir neiespējama. Kauliņu barošanas avots ir rotaļlieta, kas pati darbojas uz baterijām.   Par šāda produkta pieprasījumu liek domāt atslēgvārdu meklēšanas rīka Google AdWords uzrādītā gan globālās, gan vietējās meklēšanas statistika. Šajā statistikā tiek rādīts aptuvenais atslēgvārdiem atbilstošo meklēšanas vaicājumu skaits, kuri tika veikti Google vietnē mēneša laikā (aptuvena vidējā vērtība par 12 mēnešiem).

Jaunākie komentāri