Pēdējā laikā nākas atbildēt uz jautājumiem, kas saistīti ar elektronisko dokumentu apriti, tātad, ledus ir sakustējies un šādu dokumentu lietošana kļūst par ikdienu. Tomēr, ne vienmēr likumā ierakstītās iespējas ir pilnvērtīgi realizējamas praksē. Ar šādu situāciju saskāros meklējot atbildi uz šķietami vienkāršu jautājumu: ja elektronisks dokuments parakstīts ar drošu elektronisku parakstu (t. i., ar parakstu, kuru izsniedz valsts akciju sabiedrība Latvijas Valsts radio un televīzijas centrs, lai to sāktu lietot: (a) jādodas uz pasta nodaļu, lai saņemtu viedkartes tipa elektronisko parakstu, vai (b) jādodas uz eparaksts.lv mājas lapu, jāaizpilda pieteikums, kurš jāiesniedz kādā no mājas lapā norādītājiem klientu apkalpošanas centriem, lai saņemtu virtuālā tipa elektronisko parakstu ) vai nosūtot šādā veidā parakstītu elektronisku dokumentu, ir nepieciešama vēl kāda papildus vienošanās par dokumentu apmaiņu elektroniskā formātā?