Ja valdība atbalstīs nacionālās aviokompānijas airBaltic iecerēto termināli, nevis lidostas Rīga projektu, tiks īstenota slēpta lidostas privatizācija, norāda starptautiskās lidostas Rīga valdes priekšsēdētājs Arnis Luhse. Viņš intervijā laikrakstam Latvijas Avīze skaidro, ka lidostas saimniecisko jautājumu risināšanā vadībai patlaban nākas saskarties ar politiku. «Piemēram, tagad mums ir jāsaskaņo lidostas Rīga termināļa attīstības projekts. No otras puses, ir arī airBaltic projekts. Nepieciešama politiskā izšķiršanās. Skaidras atbildes pagaidām nav. Mums kā biznesa struktūrai jābūt skaidram attīstības virzienam. Ministru prezidents pēc aprīļa tikšanās pagarināja pārdomu laiku līdz septembrim. Mēs esam savu mājas uzdevumu sagatavojuši. Tur atkal politika pa vidu, jo ir ministri, kuri atbalsta vienu vai otru projektu. Ja valdībā tiks pieņemts airBaltic variants, kas paredz pilnīgi jauna termināļa būvi, tad lidostai paliks tikai skrejceļš. Bet tad es vismaz zināšu, kā rīkoties tālāk. Lidosta sastāv no peļņu nesošā termināļa ar kafejnīcām, veikaliņiem, citām apkalpojošām vienībām un lielus izdevumus prasošā skrejceļa, kas regulāri jātīra, jākopj,» stāstīja Luhse.