Kā liecina mediju pētnieku TNS BMF dati, 51. Eirovīzijas dziesmu konkursa fināls, ko 20. maija vakarā tiešraidē no Atēnām rādīja Latvijas Televīzijas 1. kanāls, reitingu tabulā pārliecinoši ieņem līderpozīcijas — to noskatījušies vidēji 487.8 tūkstoši skatītāju jeb 21.9 % Latvijas iedzīvotāju. Kopējais skatītāju skaits tiešraides laikā (plkst. 22 - 24:30) sasniedzis 858.8 tūkstošus, Db informēja LTV sabiedrisko attiecību vadītāja Ieviņa Liepiņa. Tādējādi Eirovīzijas muzikālās sacensības šajā vakarā pārspējušas savu sportisko konkurentu - Pasaules hokeja čempionāta tiešraidi!. Arī pasaulē Eirovīzijas šovs ticis skatīts čaklāk nekā pērn. Vairāk nekā 40 valstīs raidīto Eirovīzijas pusfinālu noskatījušies par 35% vairāk skatītāju nekā pērn, bet finālu – par 28% vairāk. Apmeklējuma kāpumu pieredzējusi arī Eirovīzijas oficiālā mājas lapa www.eurovision.tv : šogad tajā reģistrējušies 4.2 miljoni viesu (par 1.1 miljonu vairāk nekā pērn), un kopumā lapai reģistrētas 98 miljoni vizīšu (pērno 85 miljonu vietā).