Nākas atzīt, ka notiekošais saistībā ar fotoradaru ieviešanu Latvijā nu jau kļūst arvien interesantāks, pamazām sākot iegūt trīcošus ceļgalus izraisošu mistikas žanra seriāla statusu. Un šoreiz runa ir nevis par to, cik precīzi jaunie radari mēra ātrumu, ir vai nav pareizi sodīt auto īpašnieku, nevis vadītāju, un tamlīdzīgām lietām, bet gan par valsts noslēgto līgumu ar šo radaru uzstādītāju Vitronic Baltica. Tikai šīs nedēļas īsais «sēriju» izklāsts... Vispirms viens no Valsts policijas augstākās vadības pārstāvjiem Guntars Marķitāns paziņoja, ka policija lauzīs sadarbības līgumu ar privāto partneri Vitronic. Jau tās pašas dienas vakarā augstākstāvoša amatpersona - iekšlietu ministrs Rihards Kozlovskis nāca klajā ar atziņu, ka Vēl ir pāragri runāt, ka līgums ar Vitronic tiks lauzts, lai gan ir skaidrs, ka arī kārtējā noteiktajā termiņā tas savas saistības nespēs izpildīt. Nu, varētu vēl uzskatīt, ka Marķitāns ir pārcenties ar preses konferences sasaukšanu, tur apspriežamo jautājumu neapspriežot ar augstāko vadību, par ko iekšlietu sistēmā var draudēt pat visai nopietnas nepatikšanas. Taču vēl interesantāk kļuva nākamajā dienā, kad tas pats Marķitāns pauda viedokli, ka, laužot līgumu ar uzņēmumu Vitronic par fotoradaru uzstādīšanu un apkalpošanu, pasliktināšoties ceļu satiksmes kontrole uz Latvijas ceļiem...