Tā Db atklāja Baltcom valdes loceklis Pēteris Šmidre. Tiesa, kamēr vēl nav pabeigtas visas formalitātes, dati par to, kuri tieši uzņēmumi tiek iegādāti, netiek sniegti. Taču zināms, ka tie ir uzņēmumi, kuri sniedz interneta un televīzijas pakalpojumus, un tiem ir ap 2 000 - 3 000 liela klientu bāze, raksta Dienas bizness. Pakalpojumus šie uzņēmumi sniedz Rīgas apkaimē, informēja P. Šmidre, vēršot uzmanību, ka ar diviem uzņēmumiem līgumi ir parakstīti, bet ar trešo elektronisko sakaru komersantu – līguma parakstīšana ir finiša taisnē. Jāatzīmē, ka tā dēvētajos ziedu laikos lielākie telekomunikāciju uzņēmumi Latvijā aktīvi iegādājās mazākos pakalpojuma sniedzējus, tādējādi palielinot savu klientu skaitu. Taču sākoties ekonomiskās situācijas lejupslīdei, šādi darījumi vairs nenotika.