Tā kā dienas laikā Salu tilta remontdarbos vienlaikus strādā tikai daži cilvēki, no malas izskatās, ka tilta remontēji īpaši nesteidzas. Trīs nedēļu laikā ir nojauktas barjeras starp vidējām braukšanas joslām un sākta brauktuves demontāža, vēsta laikraksts Neatkarīgā.
Salu tiltu pēc Rīgas domes pasūtījuma par 8,74 miljoniem eiro, neieskaitot pievienotās vērtības nodokli (PVN), rekonstruē pilnsabiedrība LNK Industries. Tilta remontdarbi tika sākti 3. jūlijā, un plānots, ka vidējās joslas būs slēgtas līdz 17. oktobrim.
LNK Industries sabiedrisko attiecību un mārketinga projektu vadītāja Inga Domka Neatkarīgajai skaidrojusi: «Dienas laikā darbinieki sagatavo darba fronti naktī veicamajiem darbiem. Naktīs tiek veikti brauktuves seguma demontāžas darbi, iesaistot 12 kravas auto, 2 asfaltbetona frēzes un darbinieku skaits uz tilta sasniedz 35. Šajā būvniecības stadijā ar šādu darbinieku skaitu ir pilnīgi pietiekami, un arī Rīgas iedzīvotājiem daudz patīkamāk ir lielas satiksmes plūsmas intensitātes laikā šķērsot tiltu, kad uz tā neatrodas papildu smagās tehnikas vienības.»
Šobrīd notiek sadalošā posma atvairbarjeru, ūdens novades sistēmas un brauktuves seguma demontāža. Paralēli šiem darbiem norisinās gājēju ietves (tiltam pār Daugavu labajā pusē virzienā no centra) seguma demontāža. Tiltam pār Mazo Daugavu tiek veikti darbi zemtilta zonā – būvgružu novākšana, dzelzsbetona turu demontāža. «Veicot darbus gan dienā, gan naktī, darbu grafiks tiek pildīts, kā plānots, bez aizkavēšanās,» pārliecināti sacījusi I. Domka.