Saistībā ar pastiprinātu klientu aktivitāti pie bankomātiem, ko veicinājušas izplatījušās baumas, Swedbank monitorē situāciju un cenšas pēc iespējas ātrāk uzpildīt bankomātus, kuros nauda beigusies, raksturojot pašreizējo situāciju, norāda Swedbank savā Twitter kontā.
Svētdien pēcpusdienā pie vairākiem Swedbank bankomātiem Rīgā, kā arī Jūrmalā un citviet Latvijā bija izveidojušās ievērojamas cilvēku rindas, novēroja Db.lv. Pati banka savā Twitter kontā norāda, ka ir izplatītas baumas, kurām neesot nekāda pamata. «Baumām nav nekāda pamata. Swedbank darbojas, kā ierasts gan Latvijā, gan citās Baltijas reģiona valstīs,» informē banka, piebilstot, ka pagaidām baumu izcelsme nav noskaidrota.
Swedbank uzsver, ka bankas Twitter kontā publicētās ziņas ir oficiālais bankas viedoklis.
Jau ziņots, ka Swedbank Latvijā šogad deviņos mēnešos kopumā strādājusi ar 78,38 miljonu latu peļņu – ar tāda apjoma peļņu attiecīgajā laika periodā banka strādāja pirms krīzes - gan 2007., gan 2008. gadā.
Tāpat arī vēstīts, ka šogad decembra sākumā starptautiskā kredītreitingu aģentūra Standard & Poor’s paaugstinājusi Zviedrijas banku grupu SEB un Swedbank reitingus. Aģentūra par savu lēmumu paziņoja mēnesi pēc tam, kad Zviedrija noteica stingrākus kapitāla noteikumus bankām.