Otrās paaudzes VW Tiguan veidotāji ir darījuši visu iespējamo un neiespējamo, lai vācu modelis būtu labākais starp labākajiem. Atmetot malā cenas faktoru, tas tāds noteikti arī ir
Kopš debijas 2015. gada Frankfurtes autoizstādē Tiguan vārds ir ticis locīts un apspriests dažādos kontinentos, loģiski, ka tas ir bijis arī viens no apspriestākajiem automobiļiem pat ārpus savas klases rāmjiem. Jauna modulārā šasija, jauns veidols, pilnībā pārstrādāts salons ar lielākām ērtībām un nākamās paaudzes sēdekļiem, un tas viss pasniegts vitāli svarīgu un mazāk svarīgu elektronisko gadžetu mērcē. Pēc būtības Tiguan ir veidots tā, lai sāpīgi aizskartu ikvienu sitiena attālumā esošo konkurentu, vai tas būtu Nissan Qashqai, Toyota RAV-4, Honda CR-V, KIA Sportage vai kāds cits. Patiesībā zem Tiguan muskuļotās rokas nonāk arī vidējās klases universāļi, tostarp arī jaunais VW Passat. Pirmo reizi aci pret aci ar Tiguan tiekamies Bērlīnē, kur uz VW Tiguan ir atļauts ne tikai kāri paskatīties, bet arī veikt pirmos kilometrus gan uz koplietošanas ceļiem, gan arī speciāli ierīkotā bezceļu poligonā.
Visu rakstu Kāds vienmēr ir labāks par pārējiem lasiet 22. aprīļa laikrakstā Dienas Bizness.