Kompensējot iekšdedzes motora trūkumu, kam būtu vairāk par četriem cilindriem, Volvo XC 90 inženieri ceļ galdā superjaudīgu t.s. plug-in tipa hibrīdu T8 Twin Engine, kurā apvienots benzīna un elektromotora spēks
Volvo XC90 kopš savas dzimšanas joprojām ir karsta tēma autoindustrijā. Šis auto tiek apspriests, salīdzināts, slavēts un, ko tur slēpt, arī pelts, taču pats galvenais – visā pasaulē pieprasījums pēc šī staltā un izskatīgā SUV modeļa iet plašumā, tostarp arī Latvijā. Nelielai atkāpei var minēt, ka kopumā 2015. gadā visā pasaulē ir pasūtināti 88 tūkst. XC 90 modeļu. Kaut arī liela daļa klientiem vēl nav piegādāti, tomēr arī jaunais XC 90 2015. gadā ir pielicis roku tam, lai 2015. gadā, notirgojot 503 127 Volvo markas automašīnas, zviedru ražotājs sasniegtu visu laiku labākos pārdošanas rezultātus kompānijas pastāvēšanas vēsturē.
Kā zināms, viens no XC90 Ahilleja papēžiem ir motorizācijas programma, kas iesākas un arī beidzas ar augstas veiktspējas moderniem četrcilindru motoriem. Tie ir XC90 svara kategorijai pietiekami jaudīgi un taupīgi motori, taču prasīgākai klientūras daļai ar to nav gana, un tieši šādiem gadījumiem uz skatuves tiek izripināts plug-in hibrīds.
Visu rakstu Volvo XC90 palielina jaudu lasiet 4. marta laikrakstā Dienas Bizness.