Finanšu un kapitāla tirgus komisija (FKTK) šā gada deviņos mēnešos saņēmusi 48 klientu sūdzības par apdrošināšanas kompāniju darbību, liecina FKTK dati.
Pēc visu saņemto klientu sūdzību izskatīšanas, komisija ir pieprasījusi apdrošināšanas sabiedrībām sniegt skaidrojumus par radušos situāciju, tomēr nevienā no sūdzībās minētajiem gadījumiem komisija nav konstatējusi normatīvo aktu prasību pārkāpumus, par kuriem būtu piemērojamas Apdrošināšanas sabiedrību un to uzraudzības likumā paredzētās sankcijas.
Starp apdrošināšanas kompānijām vislielākais sūdzību skaits iesniegts par AAS Balta – septiņas sūdzības, otrā vietā ierindojot BTA Insurance Company SE – sešas sūdzības. Trešo vietu dala Baltikums, Baltijas apdrošināšanas nams, LKB Life un Gjensidige Baltic ar piecām sūdzībām par katru.
12 sūdzības saņemtas par atteiktu apdrošināšanas atlīdzību un tikpat arī par apdrošināšanas atlīdzības apmēru, bet apdrošināšanas atlīdzības izmaksas kavēšana bijis par iemeslu astoņām sūdzībām.