Jaunākie J.D. Power autoīpašnieku apmierinātības pētījumi Ziemeļamerikā apliecina, ka no premium klases markām lielāko pircēju uzticību bauda Jaguar tirdzniecības koncepcija, turpretim visvairāk ir vīlušies vācu Audi īpašnieki, vēsta J.D. Power.
Pētījumi ir balstīti uz vairāk nekā 48 tūkst. autoīpašnieku sniegto informāciju. Viens no būtiskākajiem aspektiem, ka respondentu pulkā ir tikai tie, kuru rīcībā auto ir vismaz divus gadus. Pētījumā par galvenajiem kritērijiem tika izvirzīti kopējie iespaidi par marku un to modeļu kvalitāti, tirdzniecības vieta, piegādes process, dīlera tirdzniecības speciālista kompetence un markas cena. J.D.Power eksperti atzīst, ka cīņa par pircēju labvēlību ar katru gadu saasinās, tādēļ ražotājiem ir jāpieliek milzu pūles, lai ne tikai noturētu savu klientu, bet tos, kas savulaik dažādu apsvērumu dēļ ir aizceļojuši pie konkurentiem, spētu atgūt savos atbalstītājos. Uzvarētāju godā ar augstāko pircēju novērtējumu ir Jaguar, Cadillac, Lexus un Mercedes. Savukārt vācu Audi zīmols ir cietis kaunpilnu izgāšanos, ierindojoties pēdējā vietā. Lielākos pārmetumus Audi ir saņēmis par neadekvāti augsto cenu.