Pērn, Latvijas kopējam reklāmas tirgum palielinoties par 5%, vides reklāmas tirgus, salīdzinot ar 2010. gadu, tomēr sarucis par 2%. Tajā pašā laikā pagājušajā gadā ir palielinājies pieprasījums pēc lielformāta reklāmas konstrukcijām, informē Lursoft.
Reklāmas industrijas kopējo ieņēmumu mazināšanās 2011. gadā skaidrojama ar nelielu cenu reklāmas samazinājumu un to, ka 2010. gadā lielu daļu vides reklāmu saistībā veidoja politiskās reklāmas pirms vēlēšanām.
2011. gadā uzņēmuma JCDecaux Latvija apgrozījums bija 1,554 milj. Ls, kas ir par 0,4% vairāk nekā iepriekšējā gadā, tomēr pērn ciesti zauēdjumi 86,588 tūkst. Ls apmērā. Uzņēmuma apgrozījumu pērn sevišķi uzlaboja pieprasījums pēc lielformāta reklāmām, kas paredzētas zīmolu popularizēšanai. Tāpat pieprasījuma pieaugumu ietekmēja atsevišķu kategoriju klientu, piemēram, automašīnu un mazumtirdzniecības nozaru uzņēmumu aktīvāku darbību Latvijā, norāda Lursoft.
JCDecaux Latvija pieder Francijas kompānijai JC Decaux Europe Holding.