Veikals mūsu degvielas uzpildes stacijās ir ļoti būtiska biznesa daļa, atzīst SIA Circle K Latvia (iepriekš Statoil Fuel & Retail Latvia) izpilddirektore Gunta Jēkabsone.
«Šodien klients ir kļuvis steidzīgāks un prasīgāks, tādēļ ir novērojams, ka arvien vairāk tiek izmantotas automātiskās norēķināšanās sistēmas pie sūkņiem. Vienlaikus redzam arī to, ka daudzi, kuri izmanto iespēju veikt norēķinus par degvielu turpat pie sūkņa, pēc tam dodas uz veikalu, lai iegādātos vēl kaut ko. Tādēļ man ir jāsaka, ka veikals mūsu degvielas uzpildes stacijās ir ļoti būtiska biznesa daļa,» pauda Jēkabsone.
Pēc viņas teiktā, turklāt vairākās stacijās ir izveidota iespēja arī apsēsties un izdzert kafiju vai paēst. «Redzam, ka arī šīs iespējas cilvēki izmanto. Ir dažādas situācijas un dažādas vēlmes - gan ātri iepildīt degvielu un doties tālāk, gan paņemt atpūtas pauzi ceļā,» piebilda uzņēmuma izpilddirektore.
Kā ziņots, Circle K Latvia pagājušajā finanšu gadā, kas ilga no 2015.gada 1.maija līdz 2016.gada 30.aprīlim, strādāja ar 358,177 miljonu eiro apgrozījumu, kas ir par 9% mazāk nekā iepriekšējā finanšu gadā, savukārt uzņēmuma peļņa pieauga par 13,8% - līdz 21,571 miljonam eiro, liecina Firmas.lv pieejamais kompānijas gada pārskats.