Mikroblogošanas vietnes Twitter šā gada trešā ceturkšņa dati un ienākumu prognozes radījušas vilšanos investoros, kā rezultātā kompānijas akcijas cena pēc rezultātu paziņošanas sarukusi par aptuveni 13%, raksta Reuters.
Kaut arī Twitter trešā ceturkšņa peļņa un apgrozījums pārspēja iepriekš lēsto skaitli, nākotnes prognoze liecina, ka kompānijai nepieciešams vairāk laika darbības maiņai, jo palielinās konkurence sociālo mediju vidū, arvien lielāku apmeklētāju uzticību iegūstot Facebook Instagram un Messenger aplikācijām.
Otrdien Twitter paziņoja, ka ceturtajā ceturksnī tas prognozē apgrozījumu starp 695 un 710 miljoniem ASV dolāru, kas ir ievērojami mazāk par analītiķu prognozētajiem 739,7 miljoniem dolāru.
Analītiķi skaidro, ka prognozes ir zemākas anēmiskā lietotāju skaita dēļ, kā arī Instagram reklāmas daļas pieauguma pēc tam, kad septembrī tā devusi pieeju visiem reklāmdevējiem.
Trešajā ceturksnī Twitter vidējais mēneša aktīvo lietotāju skaits bija 320 miljoni, kas gan ir vairāk nekā iepriekšējā ceturksnī, kad tie bija 316 miljoni, tomēr tas ir mazāk nekā analītiķu gaidītie 324 miljoni.
Kompānijas apgrozījums pieauga par 57,6% līdz 569,2 miljoniem, bet zaudējumi samazinājās līdz 131,7 miljoniem dolāru jeb 20 centiem par akciju.
Vadītāji minējuši, ka ietaupījumi, kas radušies darbinieku skaita samazināšanas rezultātā, tiks investēti prioritārajos produktos, tomēr konkrētāk tos neminēja.
Kopš oktobra sākuma Twitter vadītājs Džeks Dorsijs ir laidis tirgū aplikāciju Moments, kas apkopo Twitter labāko saturu, atlaidis vairāk nekā 300 darbinieku, atdevis aptuveni 1% akciju darbiniekiem, kā arī nolīdzis darbā bijušo Google vadītāju Omidu Kordestani.
Twitter reklāmas pārdošanas apjomus palīdzējušas audzēt video reklāmas. Trešajā ceturksnī aktīvo reklāmdevēju skaits pārsniedza 100 tūkstošus.