Kamēr Baltā nama jaunā saimnieka prāts ir nojaušams pēc Twitter ierakstiem, šurpu turpu raustītas tiek veselas industrijas
Ievēlētais prezidents Donalds Tramps par komunikācijas kanālu ar sabiedrību ir izvēlējies Twitter. Lakoniskie mikroblogu ieraksti, kuros pēc būtības nekas daudz nav paskaidrojams, minējumiem un roku lauzīšanai par savas stratēģijas un investīciju nākotni vēl uz nedēļu jeb līdz D. Trampa inaugurācijai ir lēmusi veselas globālās industrijas. Tiesa, arī pirmajā preses konferencē kopš ievēlēšanas lielvaras jaunais vadītājs nav izcēlies ar paredzamās rīcībpolitikas skaidrību, piemēram, fiskālajā jomā, ja neskaita personīgas dabas paziņojumu, ka savas daudzmiljardu biznesa intereses uz prezidentūras laiku viņš tomēr paturēs. Un līdzsvaram ievēlētais prezidents vēl arī raidīja Zeva zibeni farmācijas virzienā, apsūdzot visu industriju slepkavnieciskā praksē.
Farmācija ir jau nākamais D. Trampa temperamenta upuris pēc tam, kad investoru bažas par aviācijas un drošības industrijas tuvāko nākotni izraisīja D. Trampa tvīti, ka Lockheed Martin iznīcinātāji ir pārāk dārgi, tāpēc Boeing būtu jāpārņem stafete ar lētāku piedāvājumu. Atkal jau savdabīgam līdzsvaram gan sekoja arī Boeing nosunīšana, ka arī tās gatavotā prezidenta lidmašīna jeb Air Force One ir pārlieku sālīta. Fox News biznesa ziņu reakcija norāda, ka dažas dienas vēlāk Boeing ziedoja miljonu dolāru D. Trampa inaugurācijas svinībām.
Nākamās šautras ķēra autoražotājus.
Visu rakstu Pilnīga jezga pārmaiņu gaidās lasiet 13. janvāra laikrakstā Dienas Bizness.