Jaunākais izdevums

Digitālo pakalojumu dizaineri un veidotāji pulcēsies trīs dienu konferencē UX Riga 2017. Latviju pārstāvēs pašmāju sociālais pētnieks Agnis Stibe.

Pēc nedēļas, ceturtdien, 23. februārī Latvijā ceturto gadu pēc kārtas notiks konference, kas veltīta tīmekļa vietņu, internetveikalu, e-pakalpojumu un IT sistēmu lietojamībai (usability) un lietotāju pieredzes (user experience) veidošanai.

Vairāk nekā puse apmeklētāju gaidāmi no Igaunijas, Lietuvas, Dānijas, Somijas, arī Polijas, Krievijas, Maltas, Beļģijas, Slovākijas un Čehijas. Ne vien no jaunuzņēmumiem (kā TransferWise, Pipedrive, utml.), bet arī no lielajiem uzņēmumiem, kas nodrošina ikdienas pakalpojumus - bankām, IT izstrādātājiem un citiem.

Īpaši tiek gaidīta lektoru Andy Budd (UK), Alan Klement(US), Andy Moore (DE) un Agņa Stibes (US, MIT) dalība.

Tieši Agnis Stibe, kurš šobrīd strādā kā pētnieks kompānijā MIT Media Lab Bostonā, pārstāvēs latviešu līniju konferencē. Viņa pētījumu joma ir Persuasive technologies jeb psiholoģiskie un sociālie principi, kas jāņem vērā, ja vēlas caur produktu vai tehnoloģiju veiksmīgi mainīt cilvēku uzvedību.

Interesanta programma tiek piedāvāta arī dienas darbnīcās ar Vitaly Friedman (galvenais redaktors Smashing Magazine) par e-komercijas risinājumu veidošanu, Dr. Agnis Stibe (sociālais inženieris MIT Media Lab) vienas dienas garumā iepazīstinās ar pārliecinošu tehnoloģiju veidošanas principiem, bet Alan Klement and Eric M.White (JTBD.info) no ASV palīdzēs apgūt pasaulē atzīto Jobs to be done pieeju jaunu digitālo produktu veidošanā, balstoties uz gala lietotāju vajadzībām.

Detalizēta programma atrodama UX Riga 2017 mājaslapā http://www.uxriga.lv/.

Svarīga informācija tiem, kas vēl tikai plāno apmeklēt konferenci. Šobrīd atlikušo biļešu skaits ir ļoti ierobežots un tirdzniecībā pieejamas vien pārdesmit biļetes.

Organizatori sadarbībā ar LMT Straume piedāvās video tiešraides visas dienas garumā, kuras būs iespējams vērot straume.lmt.lv un db.lv.

Konferenci organizē biedrība UX Riga un CUBE Systems sadarbībā ar Accenture, Evolution Gaming, C.T.Co, Tieto atbalstu.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Daudzus uzņēmējus pandēmijas izraisītā ārkārtējā situācija ir pārsteigusi, liekot atbildēt uz jautājumu – kādu pievienoto vērtību rada mans uzņēmums?

Var gadīties, ka atbilde ir nepatīkama un kompānijas radītais produkts vai pakalpojums ir atbalstījis patēriņa kultūras radītu iluzoru vajadzību. Šie pakalpojumi ir pirmie, no kā krīzes laikā sabiedrība atsakās. Lai atgrieztos biznesa vilnī, "EM Normandie" biznesa skolas profesors un "transforms.me" dibinātājs Agnis Stibe rosina domāt par to, lai uzņēmums apmierinātu cilvēku patiesās vajadzības.

"Ir tādi pakalpojumi, kas saskaņā ar mūsu pamatvajadzībām nav nepieciešami, bet cilvēki ir pieraduši pie tiem, jo redz tos gan televīzijā, gan tiešsaistē, gan draugu, radu un kaimiņu dzīvē. Tie ir pirmie pakalpojumi, kas tagad mirst," viņš saka.

Šobrīd viņa fokusā ir transformācijas gēns, un šajos apstākļos tā pētīšanai paveras ļoti plaši horizonti. Vairāk par pārmaiņām, to izraisīto stresu un cilvēku dabisko spēju pielāgoties A. Stibe stāsta intervijā žurnālam "Dienas Bizness".

Komentāri

Pievienot komentāru
Ekonomika

Eiropas latviešu uzņēmēju virtuālajā saietā aktualizēs pārmaiņas

Db.lv,18.05.2021

Normandijas menedžmenta un biznesa skolas profesors un Mākslīgā intelekta programmas direktors, kā arī transformējošās līderības konsultants Agnis Stibe.

Publicitātes foto

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

20. maijā jau trešo reizi norisināsies Eiropas uzņēmēju un uzņēmīgo cilvēku tīklošanās pasākums, kurā aicināts piedalīties jebkurš interesents.

Šoreiz plānota ļoti aktuāla tēma – pārmaiņas. Kā tās ietekmē katru no mums, kā izdzīvot uzņēmumiem un ne tikai izdzīvot, bet izmantot pārmaiņas savā labā?

Jau ierasts, ka ikkatra biedrības “Ekonomiskā sadarbība un investīcijas Latvijai" (#esiLV) virtuālā saieta pievienotā vērtība ir lektori, kas stāsta par uzņēmējiem nozīmīgām tēmām. Šoreiz ar pieredzi dalīsies un ar priekšlasījumu “Pārmaiņas ir uzņēmumu jaunais draugs” uzstāsies Normandijas menedžmenta un biznesa skolas profesors un Mākslīgā intelekta programmas direktors, kā arī transformējošās līderības konsultants Agnis Stibe, kas šobrīd dzīvo Parīzē.

A.Stibe ir četrkārtējs TEDx runātājs, Masačūsetsas Tehnoloģiju institūta pārliecinošas pilsētvides pētniecības nozares dibinātājs, sadarbojas ar daudziem uzņēmumiem un organizācijām. "Pārmaiņas notiek visu laiku, visiem un vienmēr. Filozofi saka – nekas nav tik pastāvīgs kā pārmaiņas. Un, ja tas ir kaut kas, kas vienmēr ir, tad mums labāk ar to ir labi sadzīvot," tāda ir prof. A.Stibes pārliecība un vienkāršā valodā ar uzskatāmiem piemēriem viņš to rāda un māca arī citiem. Viņš regulāri dažādās valstīs sniedz priekšlasījumus un meistarklases par transformācijas un pārmaiņu tēmu un nozīmi.

Komentāri

Pievienot komentāru