TheMonetizr, kas palīdz spēļu izstrādātājiem pelnīt naudu ar produktiem, kas apdrukāti ar spēles tematiku, uzņemts labi zināmajā jaunuzņēmumu akseleratorā Techstars
«Šim akseleratoram ir pasaulē lielākais kontaktu tīkls, kas mums paver iespējas satikties ar praktiski jebkuru uzņēmumu pasaulē, ar ko gribam sastrādāties. Šis bija galvenais iemesls izvēlēties tieši šo akseleratoru,» saka Mārtiņš Bratuškins, TheMonetizr (Monetization Solutions Inc.) līdzīpašnieks. Papildus iemesls ir iespēja vēl trīs mēnešus atrasties tur, kur ir uzņēmuma potenciālie klienti – ASV. Viņš uzsver, ka atrašanās tur palielina iespējas, ka viņi integrēs šo risinājumu savās spēlēs, tāpēc šī iespēja jāizmanto.
TheMonetizr mērķis akseleratorā ir integrēt savu produktu vismaz desmit spēlēs ar vismaz desmit tūkstošiem aktīvo lietotāju. «Šo mērķi plānojam sasniegt līdz šī gada novembrim. Ņemot vērā, ka šis akselerators atrodas citā vietā ASV, kur esam bijuši iepriekš, tur būs cita spēļu izstrādātāju kopiena, ar ko iepazīsimies, un šis mērķis tiešām varētu būt reāli sasniedzams,» spriež M. Bratuškins.
DB jau rakstīja, ka TheMonetizr palīdz spēļu izstrādātājiem pelnīt naudu ar produktiem, kas apdrukāti ar spēles tematiku, piemēram, telefona vāciņiem, krekliem, cepurītēm. Uzņēmuma programmatūra ļauj spēļu izstrādātājiem ielikt savās spēlēs īpašu kodu, kas spēlētājiem dod iespēju iegādāties kādu no produktiem brīdī, kad lietotājs ir sasniedzis kādu konkrētu līmeni. Spēles mobilo lietotņu veikalos ir pati ienesīgākā kategorija, kas tālu pārsniedz citas. M. Bratuškins stāsta, ka pērn mobilo spēļu tirgus bija 35 miljardi dolāru un šis segments aug visātrāk. Lielākajiem mobilo spēļu izstrādātājiem ir atsevišķas nodaļas, kas nodarbojas ar tematisko produktu tirdzniecību, bet to var atļauties tikai retais. «Mēs to demokratizējam un ļauj jebkuram spēļu izstrādātājam pelnīt ar to,» viņš norāda.
Komanda ar šo projektu strādā kopš pagājušā gada oktobra. Pusgadu TheMonetizr pavadīja ASV, kur piedalījās idejas stadijas akseleratorā UpTech Ideas. Šī akselerācijas programma noritēja sešus mēnešus un uzņēmumā ieguldīja 50 tūkstošus dolāru kā konvertējamo aizdevumu.