Mobilo sakaru operators Tele2 izskatīs iespēju sniegt kompensācijas saviem klientiem pēc tam, kad tiks novērsti radušies bojājumi, atsaucoties uz uzņēmuma sniegto informāciju, šodien vēsta laikraksts Dienas Bizness.
Zaudējumi radušies tiem uzņēmumiem, kuri pamatā izmantojuši operatora Tele2 pakalpojumus. Lai sazvanītu taksometru pakalpojumu sniedzēju Lady Taxi, klienti kā alternatīvu izmantoja stacionāro telefonu vai privātos kontaktus, ziņu aģentūrai Nozare.lv stāstīja Lady Taxi rīkotājdirektore Marita Ozoliņa.
Ik stundas Lady Taxi saņem no desmit līdz trīsdesmit izsaukumu, un pašlaik ir grūti aprēķināt uzņēmumam radītos zaudējumus.
Jau ziņots, ka ceturtdien, 14. jūlija pēcpusdienā, uz vairākām stundām nedarbojās mobilo sakaru operatora Tele2 tīkls. Problēmas bija novērojamas visā Latvijā, kā arī Lietuvā un Igaunijā pierobežas rajonos.
Mobilo sakaru traucējumus radīja Tele2 tīkla centrāles elektropadevē radušies barošanas traucējumi, medijiem tika norādīts operatora izplatītajā paziņojumā, savukārt a/s Latvenergo Ārējās komunikācijas daļas vadītājs Andris Siksnis kategoriski noraidīja jebkādu notikušā saistību ar a/s Sadales tīkls infrastruktūru. «Latvenergo koncerna saimniecībā nav noticis nekas, kas ietekmētu jebkāda operatora tīkla darbību,» norādīja A. Siksnis.