Samsung flagmanis Galaxy S9+ piedzīvojis vairākus būtiskus uzlabojumus un atkal solās būt starp gada līderiem.
Par laika lidošanu vēja spārniem liecina ne vien bērnu izaugšana acu priekšā, bet arī mobilo ierīču sērijas numurs. Re, Samsung viedtelefonu flagmaņu sērija Galaxy S tikusi jau līdz 9.paaudzei, ko februārī korejieši prezentēja pirms Pasaules Mobilā kongresa Barselonā. Sekojot pēdējo gadu tradīcijai, arī šoreiz patērētājiem tiek piedāvātas divas versijas – S9 un S9+ ar lielāku ekrānu un duālu aizmugures kameru.
Salīdzinājumā ar priekšgājēju S9+ vizuāli piedzīvojis niecīgas pārmaiņas. Redzamākā no tām ir duālās fotokameras ievietošana korpusa aizmugurē, kā arī pirkstu nospieduma lasītāja pārnešana uz vieglāk sasniedzamu vietu zem kameras, nevis tai blakus, kā iepriekš. Tāpat kā S8, arī šim Infinity Display ekrāns klāj teju 90% korpusa priekšdaļas, augšmalā atstājot vietu vien skaļrunim un kamerai. Fiziskas pogas zem ekrāna nav un visi taustiņi ir skārienjutīgi.
Kopš eksperimenta ar mākslīgās ādas apdari S5 modelī, nākamos sērijas tālruņos Samsung jauniem meklējumiem nav nodevies. S9+ aizmuguri klāj spīdīgs stikls, taču ne gluži spogulis kā Huawei P20 Pro vai HTC U11. Līdz ar to 189 gramus smagais tālrunis ir gluds, slidens un ar abām plaknēm labi atstaro gaismu, tādējādi mētājot sauleszaķus garāmgājēju vai citu transporta pasažieru sejā. Un, jā, uz stikla ļoti labi var redzēt pirkstu nospiedumus, tādēļ IP68 standartam atbilstošā ūdensdrošība ir tieši laikā. Zem silta ūdens strūklas stiklotās virsmas ātri atgūst spožumu. S9+ korpuss ir relatīvi biezs – 8,5 milimetri, taču šajā gadījumā tas nav sliktākais risinājums.
Korejiešu dizaineriem izdevies ievietot fotokameru tā, lai lēca nesprauktos ārpus aizmugures vāka, ir arī 3,5 milimetru pieslēgvieta austiņām, kas no konkurentu flagmaņiem izzudusi. Lai arī tālrunī ir skaitliskā izteiksmē iespaidīgs 6,2 collu displejs, «jaunā viļņa» 18,5:9 malu attiecības dēļ tas ir tikai 7,38 centimetrus plats, tādēļ ērts pat darbojoties ar vienu roku. Īkšķis neaizsniedz vien abus tālākos stūrus.
Visu tehnoloģiju apskatu Ātrāks, bet ēdelīgāks lasiet piektdienas, 11.maija laikrakstā Dienas Bizness!