Skaņu tehnikas ražotājs Marshall ar specializēto viedtālruni London apliecina nopietnus nodomus mobilo ierīču tirgū
Šodien viedtelefonu ar savu zīmolu var izgatavot jebkurš, pat ja pašam nav ne rūpnīcas, ne iemaņas elektroiekārtu ražošanā. To uzskatāmi apliecinājuši gan mūsu pašu uzņēmumi, gan kaimiņi lietuvieši. Taču nav daudz ar mobilajām tehnoloģijām tieši nesaistītu kompāniju, kas mēģinātu piedāvāt patērētājiem izteiktu nišas produktu. Viens no tādiem ir britu skaņas tehnikas ražotājs Marshall, kas iebrāzies veikalos ar sev raksturīgā stilā ieturētu mūzikas tālruni London.
Salinieki parūpējušies, lai apvienotās karalistes galvaspilsētas vārdā nosauktais viedtālrunis nepārprotami atšķirtos no līdziniekiem. Tāpat arī tas apveltīts ar dažām iespējām, kādas citos tālruņos nav atrodamas.
Ar atšķirīgu ārējo izskatu, protams, domāta ierīces apdare, nevis forma. Fundamentālās lietas ir nemainīgas – taisnstūra formas klucītis, 14 centimetru garš, septiņus plats un 9,45 milimetrus biezs. Tātad izmēros ļoti līdzīgs lielizmēra ekrāna tālruņiem, un arī 145 gramu svars atbilst nozares standartam. Redzamākā atšķirības zīme ir apdare, kas ieturēta Marshall rokkoncertiem paredzēto pastiprinātāju un skandu stilistikā. Uz aizmugurējā vāka ir bruģim līdzīgs reljefs, bet sānu malas atgādina autoriepu protektoru. Sajūtu ziņā materiāls ir kaut kas pa vidu starp gumiju un plastmasu – cietāka par pirmo, bet plaukstai «pielīp» labāk nekā plastmasa.
Marshall London spēruši drosmīgu soli, izveidojot tālruni rokmūzikas cienītājiem. Acīmredzot kompānija ir ļoti pārliecināta par savu zīmolu, ja reiz uzskata, ka cilvēki būs gatavi šķirties no pustūkstoša eiro ticībā, ka mobilā tālruņa skanējuma kvalitāte būs tikpat augstvērtīga kā Marshall koncertu tehnika. Produkts ir gana interesants, bet tas spēs uzrunāt vien mūzikas entuziastus.
Visu rakstu Rokmūzikas cienītāju atribūts lasiet 16. oktobra laikrakstā Dienas Bizness.