Nometot iPad Air otrajai paaudzei vēl dažus milimetrus un gramus, Apple padarījis planšetdatoru ērtāku, piektdien vēsta laikraksts Dienas Bizness.
Amerikāņu kompānijas Apple produkti ir vieni no patērētāju publiskajā telpā visdedzīgāk apspriestajiem – tiem netrūkst ne zvērinātu aizstāvju, ne izsmejošu kritiķu. Tomēr ir kāds produkts, kas šajā viedokļu apmaiņā lielākoties saņem atzinīgu novērtējumu – tas ir pirms pieciem gadiem klajā laukā planšetdatoru tirgu izveidojušais iPad. Arī sērijas jaunākais eksemplārs – iPad Air 2, kas devās ceļā pie patērētājiem pērnā gada nogalē, neliek vilties.
Tie, kuri sekojuši «ābolnieku» stratēģijai, noteikti pamanījuši kaliforniešu paradumu jaunu modeli sagatavot ik pāris gados, bet starpposmā to vienkārši uzlabot. Tas attiecas arī uz iPad Air 2. Superplānās planšetes pirmais modelis tika prezentēts 2013.gada nogalē, bet pērn tas tika tehniski uzlabots, lai sekmīgāk sacenstos ar konkurentiem.
Ar jauno iPad Air 2 kompānija Apple novedusi šodienas izpratnes planšetdatoru gandrīz līdz pilnībai.
Visu rakstu Air kļuvis gaisīgāks lasiet 9. janvāra laikrakstā Dienas Bizness.