"Swedbank" sākusi piedāvāt maksājumu ierosināšanas pakalpojumu no privātpersonu un uzņēmumu kontiem citās bankās.
Tagad "Swedbank Latvija" klienti, kam ir konti "SEB bankā" Latvijā vai arī "Swedbank" konti Lietuvā un Igaunijā, varēs izmantot maksājumu ierosināšanas pakalpojumu, nepametot "Swedbank" internetbanku.
"Mēs saviem klientiem visās Baltijas valstīs nodrošinām Eiropas Savienības otrās Maksājumu pakalpojumu direktīvas sniegtās jaunās banku pakalpojumu iespējas. Pērn kā pirmie piedāvājām iespēju apskatīt citās bankās esošo kontu atlikumu vienuviet – mūsu internetbankā. Tagad šo darbu turpinām, radām klientiem iespēju arī veikt maksājumus no citu banku kontiem, izmantojot "Swedbank" internetbanku," stāsta "Swedbank Latvija" Klientu servisa pārvaldes vadītājs Vadims Frolovs.
Klienti, kuri ir "Swedbank" internetbankā pievienojuši savus citās bankās esošos kontus, var ierosināt maksājumus jauna maksājuma veidnē "Swedbank" internetbankā. Šobrīd maksājumu ierosināšanas pakalpojums ir pieejams iekšzemes SEPA maksājumiem eiro valūtā, kas nozīmē, ka saņēmēja un nosūtītāja kontiem ir jābūt vienā valstī. Iespēja veikt cita veida maksājumus tuvākajā laikā tiks papildināta.
"Šis ir tikai sākums, un sagaidāms, ka drīzumā redzēsim aizvien vairāk jaunu un inovatīvu pakalpojumu, kas taps esošo tirgus dalībnieku un finanšu tehnoloģiju izstrādātāju sadarbības rezultātā. Tā mēs radīsim ne tikai jaunas iespējas, bet arī nodrošināsim ērtākus un pieejamākus finanšu pakalpojumus," norāda V. Frolovs.
Maksājumu ierosināšanas pakalpojums izriet no ES otrās Maksājumu pakalpojumu direktīvas, kas tika pieņemta 2018. gadā un stājās spēkā 2019. gada 14. septembrī. Direktīvas mērķis ir veicināt labāk integrētu un lietotājam draudzīgāku finanšu pakalpojumu attīstīšanu tirgū.