Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Viens no šī gada daudzsološākajiem atklājumiem ir kompakto krosoveru saimes jaunpienācējs Suzuki Vitara

Modeļa vārds, kas iepriekš pie mums bija vairāk pazīstams pagarinātajā nosaukumā Suzuki Grand Vitara, asociējās ar uzticamu tehniku, robustu dizainu, kas ir pasniegts kombinācijā ar pastāvīgo pilnpiedziņu un pazeminātajiem pārnesumiem. Uz Suzuki Grand Vitara modeli vismaz tuvākajā laikā nav ko cerēt, taču Ungārijā ražotais Vitara ir jauns un svaigs, un daudz smalkāks izstrādājums par citiem Suzuki ar vienkāršu pilnpiedziņas sistēmu bez pazeminātiem pārnesumiem, kas aizgūta no Suzuki SX4 S-Cross. Tam visam klāt ir vesela kaudze dažādu elektronikas atbalsta ierīču, tostarp adaptīvā kruīzkontrole ar attāluma radaru un automātisko bremzēšanas funkciju, kā arī jauna multimediju sistēma. Tomēr, neraugoties uz elektroniskām ekstrām, Vitara pamatā ir saglabājis vienkāršību un askētismu. Patīkamākais, ka pieticība un askētiskums ir attiecināms arī uz cenu lapu.

Kāpēc tas būtu jāpērk

Jaunajai Vitara piemīt visas vajadzīgās īpašības, kas ir aktuālas pašmāju patērētājiem. Moderns izskats, pārsteidzoši sulīgs un garš komforta ekstru saraksts, iespēja pasūtīt auto gan priekšpiedziņas, gan pilnpiedziņas izpildījumā. Motoru piedāvājums gan ir prognozējami skops, taču to kompensē satriecoši pievilcīgā cena, kas spētu uzmodināt no hipnotiskā miega pat tos, kas masu psihozes iespaidā dodas Nissan Juke vai Nissan Qashqai virzienā. Var, protams, piesieties Vitara plastmasīgajam salonam, jo īpaši tas attiecas uz cieto plastmasu, kas izlaidusies uz vadības paneļa augšējās daļas un uz durvīm. Toties otrajā rindā vietas ir gana daudz, lai tur divi pieaugušie varētu ne tikai apsēsties, bet arī izvizināties garākus gabalus. Šādai misijai ļoti svarīgi, ka atzveltnes leņķis ir pietiekami lēzens, un pasažieri balkonā nejūtas kā skolas solā. Loģiski, ka Suzuki Vitara kompaktais izmērs neko lielu nesola arī bagāžas nodalījumā, tomēr 375 litri, kas atbilst kompaktklases hečbeku sniegumam, nav nemaz tik peļami.

Visu rakstu Nosaukums pazīstams, bet saturs cits lasiet 12. jūnija laikrakstā Dienas Bizness.

Komentāri

Pievienot komentāru