Stenders Ķīnā aprīlī un maijā atvērs vēl 6 jaunus veikalus, un tad šai valstī būs jau 19 Stenders veikali.
Tā kā Ķīnā ir ļoti izplatīti universālveikala tipa lielveikali, Stenders veikali tiks atvērti šo pilsētu lielākajās tirdzniecības vietās, līdzās citiem pasaulē pazīstamiem kosmētikas zīmoliem.
Šobrīd Ķīnā Stenders zīmola franšīzes ņēmējs – uzņēmums BEIJING BRUDER TRADE CO. LTD darbojas īpaši aktīvi, norādīja Stenders Mārketinga komunikācijas vadītāja Maija Āboliņa. 2007. gadā kopējais Stenders preču apgrozījums Ķīnā bija 50 tūkstoši latu, 2008. gadā tas pieauga par 355% un sasniedza 228.5 tūkst. Ls, bet šā gada pirmajā ceturksnī tas jau ir sasniedzis 184 tūkst. Ls lielu apgrozījumu, kas ir 80% no 2008. gada apgrozījuma.
„Ķīnā mūsu partneri Stenders zīmolu pozicionē kā ekskluzīvu kosmētiku. Nav nekas neierasts līdzās Swarowski tirdzniecības stendam redzēt Stenders veikalu. Ļoti patīkami, ka ķīnieši ir iemīļojuši mūsu kosmētiku. Protams, ir parādījušies Stenders zīmola kopētāji – tas nav brīnums tik plaša tirgus gadījumā, kāds ir Ķīnas – un tieši tāpēc mēs ar partneriem pārrunājām nianses, kā vēl paplašināt sortimentu un padarīt to pievilcīgāku tieši Ķīnas pircējam. Esam atgriezušās mājās ar jauniem uzdevumiem mūsu ķīmiķiem un fabrikai, kam tagad jāatrod veidi, kā realizēt partneru vēlmes attiecībā uz produkcijas kvalitāti un daudzveidību. Tā kā Ķīna prasa specifiska veida produktus, pagaidām tos neplānojam tirgot Eiropā vai Latvijā,” pēc Ķīnas apmeklējuma pastāstīja Stenders valdes priekšsēdētāja Zane Bērziņa.
Jau 2009. gada septembrī un oktobrī tiek plānots atvērt jau nākošos desmit veikalus. Tas nozīmē, ka 2009.gada nogalē Stenders veikalu skaits būs pietuvojies jau pie 30 – tik plašs veikalu tīkls nav vēl atvērts nevienā no Stenders franšīzes valstīm, izņemot Krieviju, kurā darbojas 76 veikali.