Viens no vadošajiem Baltijas ēdiena un ēdiena piedevu ražotājuzņēmumiem Spilva 2006. gadā strādājis ar LVL 9,7 milj. lielu apgrozījumu, Db.lv informēja uzņēmuma sabiedrisko attiecību konsultante Margrieta Akmens.
Gada laikā Spilvas apgozījums pieaudzis par 23%. Savukārt nodokļos pērn tika samaksāti LVL 1,6 miljoni.
Salīdzinot ar 2005. gadu, Krievijā, Lietuvā, Somijā un Igaunijā, uzsākot sadarbību ar pārtikas tirgotājiem Ukrainā un Īrijā pērn par 20% apgrozījums pieaudzis arī Krievijas tirgū. "Krievija pašlaik ir lielākais Spilvas produkcijas eksporta tirgus, taču, lai turpmāk vēl vairāk palielinātu mūsu produkcijas noietu Krievijas tirgū, šī gada februārī piedalījāmies vienā no pasaules lielākajām pārtikas izstādēm ProdExpo 2007, kur iepazīstinājām arī ar tiem produktiem, kurus pašreiz vēl uz Krieviju neeksportējam. Tāpat līdztekus pētām arī iespēju Krievijā paplašināt darbību ne tikai tirgojot produkciju, bet arī uzsākot tajā ražošanu," skaidro Dana Erciņa, Spilva mārketinga un attīstības direktore.
2006. gadā Spilvas ražošanas apjoms pieaudzis par 6%. Šis skaitlis ir nepietiekams, jo pieprasījums katru gadu pēc Spilvas produkcijas pieaug arvien vairāk un drīz būs sasniedzis galējo robežu. Tāpēc, paralēli ražošanas kapacitātes celšanai, tiek domāts par ražotnes paplašināšanu, kā rezultātā Spilva jau ieguvuši atļauju jaunas ražotnes būvniecībai. "Ar šo celtniecības projektu ieguvēji būsim visi. Līdz ar ražotnes celtniecību sagaidāmi būtiski darba vides uzlabojumi, iespējas attīstīties un piedāvāt produktus jauniem tirgiem, kas pašreiz, mazo jaudu dēļ, nav iespējams," saka ēdienu un ēdiena piedevu ražotājuzņēmuma Spilva prezidente Lolita Bemhena.
Jauno ražotni plānots pabeigt tikai 2007.gada nogalē, tāpēc, lai spētu nodrošināt produkcijas pieprasījumu, Spilva jau pagājušajā gadā investēja līdzekļus jaunās ražošanas iekārtās, kas nodrošina ražošanas apjomu palielināšanos.
Tomēr uzņēmums domā ne tikai par jaunu ražošanas telpu, bet jaunu tirgus segmentu apgūšanu. Pērn Spilva to realizēja un spēra pirmos soļus Latvijā līdz šim tukšā ekskluzīvo ēdienu piedevu segmenta aizpildīšanā, uzsākot ražot četrus Premium mērču veidus. Tāpat pagājušā gadā Spilva ieguva arī ekskluzīvas tiesības uz Routin sīrupu izplatīšanu Latvijā un veiksmīgi apguva jaunu tirgus segmentu - Routin profesionālo sīrupu tirdzniecību.