Foto

Spāņu Grupo Cortefiel atklāj pirmos veikalus Rīgā; Baltijas tirgū vērienīgi plāni

Gunta Kursiša,15.11.2012

Jaunākais izdevums

Spānijas tekstilizstrādājumu grupa Grupo Cortefiel, ieguldot 800 tūkstošus eiro, atvērusi pirmos veikalus Rīgā un Baltijā – Cortefiel, Springfield un women'secret.

Kopumā šo trīs veikalu atvēršanā tirdzniecības centrā Galleria Riga ir ieguldīti 800 tūkstoši eiro, ko uzņēmums plāno atpelnīt trīs līdz četru gadu laikā, Db.lv stāstīja uzņēmuma pārstāve Daina Saliņa.

Women'secret zīmols orientējas uz sievietēm vecumā no 20 līdz 40 gadiem, piedāvājot sieviešu veļu, naktskreklus, pidžamas un peldkostīmus. Springfield veikala piedāvājumā ir apģērbs jauniešiem no divdesmit līdz trīsdesmit gadiem, savukārt Cortefiel orientējas uz sievietēm un vīriešiem vecumā no 35 līdz 45 gadiem, piedāvājot funkcionālu urbānā modes stila apģērbu.

Cortefiel jaunatvērtā zīmola veikala platība ir 250 kvadrātmetri, Springfied – 230 kvadrātmetri, bet women'secret – 140 kvadrātmetri. Līdz ar veikalu atvēršanu radušās 35 jaunas darbavietas.

Tuvāko piecu gadu laikā Latvijā, Igaunijā un Lietuvā plānots atvērt vairāk nekā 50 Grupo Cortefiel zīmolu veikalus. Paplašināšanās Baltijā ir daļa no uzņēmuma globālā plāna, kura rezultātā uzņēmums paredz nodrošināt savu pārstāvniecību vairāk nekā 70 valstīs.

«Būtiski, ka arvien vairāk lielo ražotāju un modes zīmolu sāk interesēties par ienākšanu Baltijas valstu tirgū. Tas nozīmē, ka savā attīstībā esam uz pareizā ceļa,» uzskata KarKat Fashion Group izpilddirektore Karinē Sildnika (Karinee Sildnik).

Uzņēmuma zīmolu veikalus Baltijā vaļā ver Igaunijas kompānija KarKat Fashion Group, kas ir jaundibināts uzņēmums. KarKat Fashion Group tuvākajā laikā paredz atvērt vēl 12 Grupo Cortfiel zīmolu veikalus.

Grupo Cortefiel ir viena no lielākajām tekstilizstrādājumu grupām Eiropā un tajā ietilpst tādi zīmoli kā Cortefiel, Springfield, women'secret, Pedro del Hierro un izpārdotavu (outlet) tīkls Fifty Factory.

Cortefiel zīmols izveidots 1946. gadā, un pašlaik ir pārstāvēts 23 valstīs ar 380 veikaliem. Springfield zīmols radīts 1988. gadā, un pašlaik izveidoti 866 zīmola veikali 49 valstīs, savukārt women'secret tapis 1993. gadā un pašlaik ir pārstāvēts 45 valstīs ar 560 veikaliem.

Komentāri

Pievienot komentāru
Tirdzniecība un pakalpojumi

Baltijas tirgū ienāk piektā lielākā Eiropas tekstilgrupa

Jānis Rancāns,05.09.2012

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Tirdzniecības centrā Galleria Riga rudenī tiks atvērti Eiropā piektās lielākās tekstilgrupas Grupo Cortefiel veikali - Women’secret, Springfield, Cortefiel.

Līdz šim Grupo Cortefiel nav bijuši pārstāvēti nevienā no Baltijas valstīm. «Latvijai tuvākais Springfield zīmola veikals atrodas Varšavā, Cortefiel - Bratislavā, bet Women’secret – Sanktpēterburgā,» sacīja tirdzniecības centra Galleria Riga direktors Māris Āboltiņš.

Viņš norādīja, ka Grupo Cortefiel zīmolu veikali ir ļoti iecienīti Eiropas valstīs un, ņemot vērā to popularitāti, tirdzniecības centrs paredz, ka arī Baltijas publika atzinīgi novērtēs veikalu piedāvājumu.

Grupo Cortefiel veikali atradīsies tirdzniecības centra Galleria Riga otrajā stāvā. Veikalus Rīgā atvērs Igaunijas kompānija KarKat Fashion Group.

Komentāri

Pievienot komentāru
Tirdzniecība un pakalpojumi

2012. gads mazumtirdzniecībā - jauni zīmoli un lielāki pārdošanas apjomi

Sandra Dieziņa,28.12.2012

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Jaunu zīmolu ienākšana un lielāki tirdzniecības apjomi – šā gada raksturīgais mazumtirdzniecībā.

Mazumtirdzniecības apgrozījums pa mēnešiem pret iepriekšējo gadu audzis visa gada garumā, liecina Centrālās Statistikas pārvaldes (CSP) dati. Tirgotāji arī nākamgad redz pozitīvu pakāpenisku attīstību pie nosacījuma, ja ekonomika turpinās attīstīties.

Lielākie pārtikas mazumtirgotāji šogad turpināja jaunu veikalu atvēršanu un esošo modernizēšanu. Maxima Latvija vadība novērojusi, ka kopumā valstī iedzīvotāju pirktspēja ir palielinājusies pavisam nedaudz. Tomēr Maxima Latvija sasniegusi apgrozījuma pieaugumu par 11 % 2012.gada pirmajā pusgadā, kas lielā mērā panākts uz veikalu tīkla paplašināšanās rēķina, stāsta kompānijas preses sekretārs Ivars Andiņš. Kopumā 2012.gada darbības rezultātus kompānijas vadība vērtē pozitīvi, lai gan sasniegtais ir panākts ar lielām pūlēm, būtiski investējot attīstībā un modernizācijā. Maxima veikalu skaits Latvijā sasniedzis 141 veikalu.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Tirdzniecības centrā “Origo” atklāts pirmais multizīmolu veikals, kas ir līdz šim unikāls koncepts Baltijā. Veikalā vienlaicīgi tiks pārstāvētas divu zīmolu tekstilizstrādājumu un aksesuāru kolekcijas – “Springfield” un “Women’secret”.

“Mērķtiecīgās investīcijas t/c “Origo” ilgtspējā un augstas klases dizainā tiek augstu novērtētas gan no apmeklētāju, kas pagājušajā gadā skaitliski sasniedza gandrīz 20 miljonus, gan mūsu partneru puses – tirdzniecības centru sava biznesa attīstībai Rīgā izvēlas starptautiskas zīmolu grupas. Esam gandarīti, ka, paplašinoties nomnieku klāstam, mūsu apmeklētājiem ir iespēja kā pirmajiem Baltijā iegādāties Eiropas un pasaules populārāko zīmolu jaunākās kolekcijas klātienē,” uzsver uzņēmuma “Linstow Baltic” un multifunkcionālā centra “Origo” komercdirektore Evija Majevska.

Jau drīzumā veikalā sagaidāma arī “Springfield Kids” un jauniešu apakšveļas zīmola “HI&BYE” kolekciju pievienošana, kā arī gaidāmi jaunumi rudens un ziemas sezonā.

Komentāri

Pievienot komentāru