Jaunākais izdevums

Koka aksesuāru zīmola Bug koka tauriņu rindas tagad papildina aproču pogas un kaklasaites saspraudes, kā arī rokassprādzes un auskari dāmām , otrdien vēsta laikraksts Dienas Bizness.

«Gribam, lai cilvēki rotātos, lai arī vīrieši saprastu, ka viņiem ir aksesuāri,» saka Madara Lesīte, kura kopā ar Dzintaru Volmani un Robertu Strautnieku radījuši koka aksesuāru zīmolu Bug. Kopš zīmola izveidošanas, par ko DB rakstīja pirms diviem gadiem, Bug ir kļuvis par stabilu koka aksesuāru ražotāju. Iepriekš Roberts un Dzintars nodarbojās ar restaurāciju, bet tagad koka aksesuāru izgatavošana ir kļuvusi par viņu pamatnodarbošanos, savukārt restaurācija palikusi vien hobija līmenī. Tik tikko Bug ir atvēris savu internetveikalu bugbowtie.com, kas paralēli kalpos kā mājaslapa, kur pastāstīt par zīmola jaunumiem un kur būtu redzams viss, ko kompānija var paveikt. «Iepriekš īsti nebija nepieciešamības pēc internetveikala, jo apjomu, ko veikali pieprasīja tā vien varējām paveikt, bet šobrīd varam saražot vairāk,» saka Dzintars.

Madara piebilst, ka tas nepieciešams, lai nopietni sevi prezentētu. Vēl viens svarīgs aspekts, kāpēc Bug komanda veido savu internetveikalu, ir tas, ka lielākoties veikali ar ražotājiem sadarbojas uz realizācijas līguma pamata, kas nozīmē, ka nauda par realizētajām precēm uzņēmuma kontā ienāk krietni vien vēlāk, nekā preces piegādātas tirgotājam. Turpretī savā internetveikalā naudas aprite būs daudz ātrāka.

Paveras citas durvis

«Esam iestājušies Latvijas modes zīmolu apvienībā. Bug akceptēts kā aksesuārs, kas ir gana labs modes industrijā. Esam sasnieguši dizaina, nevis amatniecības līmeni,» teic Madara. Latvijas modes zīmolu apvienībai ir savs veikals 8 Rooms.

Visu rakstu Tauriņiem pievienojas citi aksesuāri lasiet 28. aprīļa laikrakstā Dienas Bizness.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Neseno Kaspersky programmatūras aizliegumu Lietuvas valdības iestādēs, kas notika līdztekus šādam aizliegumam ASV, kompānija skaidro ar politiķu apjukumu jaunajā kiberdraudu situācijā, kad neko nedarīt nevar, un vienkāršākais ir atrast grēkāzi.

Šī saruna ar Kaspersky Lab ģenerālmenedžeri Ziemeļvalstīs un Baltijā Leifu Jensenu (Leif Jensen) notika kompānijas rīkotajā seminārā klientiem Rīgā.

Sāksim ar skandalozo. Kā jūs ir ietekmējis kompānijas produktu aizliegums ASV valdībā?

Tas mūs ietekmēja galvenokārt no PR un tēla puses. Amerika ir no Eiropas ļoti atšķirīga mentalitāte un politiskā sistēma. Piemēram, Teksasā ir likums, kas nosaka, kad lietum līt ir pretlikumīgi. Tas ir tik atšķirīgi no Eiropas, ka dažkārt mēs nemaz nevaram saprast, kas īsti tur notiek.

Tiešām?

Jā, varat pārbaudīt Google. Kalifornijā ir aizliegts no automašīnas medīt zivis, ja vien tas nav valis.

Komentāri

Pievienot komentāru
DB Viedoklis

Redakcijas komentārs: Krieviem nav ne vainas

Didzis Meļķis - DB starptautisko ziņu redaktors,29.05.2018

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Pēdējā gada laikā kiberdrošības kompānija Kaspersky Lab ir dabūjusi trūkties, jo, baidoties, ka tās antivīrusa programmu Krievija izmanto spiegošanai, tā tika aizliegta vispirms ASV, tad Lietuvā, Lielbritānijā, un maija vidū par to paziņoja arī Nīderlande. Nesenā sarunā ar DB (08.03.) Kaspersky ģenerālmenedžeris Ziemeļvalstīs un Baltijā Leifs Jensens komentēja, ka kompānija ļoti labprāt redzētu pierādījumus amerikāņu apsūdzībai, kas radījusi šo ķēdes reakciju, bet tādus neviens neuzrāda.

Kompānija ir tikusi skaidrībā vien tik tālu, ka amerikāņu drošībnieku bažas un rīcība ir balstījusies avīzēs lasāmajā. Žurnālistiem to avoti savukārt nav jāuzrāda, un The New York Times un The Wall Street Journal attiecīgajās publikācijās, kā Krievijas izlūkdienesti izmanto Kaspersky antivīrusu, lai caur to meklētu citu izlūkdienestu klātbūtni tīmeklī, norādes uz informācijas avotiem bija ļoti aizplīvurotas.

L. Jensens DB argumentēja, ka kompānija ar Bug Bounty Programm p at i zaicina k iberdrošības a ktīvistus meklēt un uzrādīt Kaspersky programmā nepilnības un caurumus, ikvienam par to apsolot 100 tūkstošus dolāru. Pagaidām ir klusums.

Lai gan valdības veido nelielu Kaspersky klientūras daļu, to atteikšanās no kompānijas pakalpojumiem grauj tās tēlu, kas acīmredzot ir iemesls, kāpēc kompānija maija vidū ir paziņojusi, ka no Krievijas pārceļas uz Šveici. Līdz 2019. gada beigām Kaspersky savā datu centrā Cīrihē būs pilnībā pārcēlis informāciju par lietotājiem Eiropā, Ziemeļamerikā, Singapūrā, Austrālijā, Japānā, Dienvidkorejā u.c.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Autobūves uzņēmums «Volkswagen» ceturtdien paziņoja, ka tas 2019.gadā beigs ražot slavenos «vabolītes» formas automobiļus, bet pirms tam izlaidīs divus pēdējos šādu automobiļu modeļus.

Šis lēmums pieņemts laikā, kad «Volkswagen» liek uzsvaru uz elektromobiļu un uz ģimenēm orientētu lielāku automašīnu būvēšanu, sacīja «Volkswagen Group of America» vadītājs Hinrihs Vebkens.

Viņš tomēr neizslēdza iespēju, ka «vabolīte» kādreiz var pieredzēt atdzimšanu, un atsaucās uz kompānijas 2017.gada lēmumu izlaist mainīta modeļa «Volkswagen Bus».

«Nekad nesaki »nekad«,» teica Vebkens savā paziņojumā.

«Volkswagen» plāno piedāvāt divus pēdējos «vabolīšu» modeļus – gan kupejas tipa automobili, gan spēkratu ar paceļamu jumtu. Šie modeļi ietvers atsauces uz agrākām versijām, un to cena būs no 23 045 ASV dolāriem uz augšu.

«Vabolītes zaudēšana pēc trim paaudzēm, apmēram septiņiem gadu desmitiem, izraisīs daudz emociju no vabolītes daudzo uzticamo fanu puses,» sacīja Vebkens.

Komentāri

Pievienot komentāru
Auto

FOTO: Pēdējā vabolīte - Volkswagen pārtrauc ražot ikoniskos auto

Zane Atlāce - Bistere,11.07.2019

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Pēdējā Volkswagen Beetle automašīna 10.jūlijā šķērsoja Meksikas ražotnes līniju, oficiāli pasludinot šīs slavenās formas automašīnu ražošanas beigas.

Autobūves uzņēmums «Volkswagen» par lēmumu beigt ražot slavenos auto paziņoja pērn septembrī. Šāds lēmums pieņemts, jo «Volkswagen» liek uzsvaru uz elektromobiļu un uz ģimenēm orientētu lielāku automašīnu būvēšanu.

«Vabolīšu» debija ASV notika pagājušā gadsimta piecdesmitajos gados, un tās popularizēja Disneja kinostudijas 1968.gada filma «The Love Bug» («Mīlas kukainis»). Bet pirmais modelis radīts 1930.gadu beigās Vācijā.

To pārdošana ASV tika pārtraukta 1979.gadā, bet šo automobiļu ražošana turpinājās Meksikā un Brazīlijā. «Volkswagen» 1997.gadā ASV sāka ražot «jauno vabolīti» («New Beetle»).

Pēdējais vabolītes modelis Beetle Final Edition limitētā skaitā tiks pārdota Meksikā, internetā, par bāzes cenu, kas ir 21 000 ASV dolāru.

Komentāri

Pievienot komentāru
Mazumtirdzniecība

Baltic.space atver pop-up veikalu Helsinkos

Rūta Lapiņa,20.10.2017

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Pašmāju dizaina veikals baltic.space sadarbībā ar Somijas konpectveikalu AWAKE Collective atver pop-up Baltijas dizaina veikalu Helsinku centrā, informē «baltic.space» radītāja Elīna Stelcere.

«baltic.space Helsinku veikals būs laba vieta, kurā redzēt somu un Helsinku viesu attieksmi un reakciju par Baltijas dizainu, tā pieejamību un pievienoto vērtību. Plānots, ka sortiments tiks papildinātas, meklējot īstākos veiksmes stāstus Latvijas pieejamajā dizainā, kas spēj konkurēt ar Somijas vietējo dizainu kvalitātē, cenā, kā arī faktā, ka ir ražots Latvijā,» stāsta E. Stelcere.

Uz Helsinkiem kopā ar AWAKE Collective pārstāvjiem tika izvēlēti tādi zīmoli kā Baiba Ladiga, Yuta un Be-with. Tāpat, Helsinkos varēs atrast Vaidava Ceramics māla traukus, Volfwood aksesuārus no pulksteņu mehāniskiem, porcelāna aksesuārus no Rozenthal Ceramics un traukus no Piebalgas Porcelāna Fabrika, kā arī sudrablietas no VERBA, un koka aksesuāri no BUG Wooden Accessories, ādas aksesuārus no Daiļrade dizains un Pastel ģeometiskos augus. Tāpat, AWAKE Collective ir atrodami veikala līdzdibinātājas Baibas Ripas adījumi, Elīnas Dobeles kurpes un mēbeļu zīmols ar latviskām saknēm uijui.

Komentāri

Pievienot komentāru