Lai paplašinātu mērķauditoriju, I’M Your Shirt zīmola attīstītāji piedāvā stila lekciju, izstrādā arī klasiska stila kreklus
Gluži kā darbības sākumposmā, arī tagad uzņēmums I’M Shirts piedāvā iegādāties gan gatavus kreklus, gan virtuālajā vidē īpašā konstruktorā katram izveidot pašam savu. «Esam paaugušies, nobrieduši, drošāki. Tagad koncentrējamies uz sava sortimenta paplašināšanu,» saka Indra Komarova, kreklu un blūžu zīmola I’M Your Shirt dizainere. Konstruktors darbojas kā konceptuālās idejas nesējs, parāda, ko uzņēmums spēj piedāvāt. «Ir cilvēki, kuri taisa kreklu konstruktorā, tomēr vairāk pērk gatavus kreklus,» stāsta Indra.
Ideja, uzņēmuma un zīmola attīstība aizsākās ar krekliem un blūzēm, bet tagad piedāvājumā ir arī vairākas kleitas. «Man bija viena pagarināta blūze ar kabatām, ko uzlaboju tā, ka radīju pusgaru kleitu, kas bija bestsellers, kolīdz uzradās, un ir vēl joprojām,» saka Indra. Sievietes visvairāk pērk tieši kreklkleitas, savukārt vīrieši izvēlas visdažādākos kreklus – gan vienkāršākus, gan ekstravagantus.
Ar darbības paplašināšanu uzņēmums ir uzmanīgs. Pirms kāda laika tas eksperimentējis ar somām – tika izgatavotas trīs vīriešu somas, taču no šī projekta nācies atteikties, ar to tagad nodarbojas citi cilvēki. «Sapratām, ka esam par jaunu, lai izšķīstu produktu dažādībā. Lai būtu pilntiesīgi kreklu eksperti, vispirms jāpiedāvā viss saistībā ar krekliem un tikai pēc tam citi aksesuāri, kas papildina pamatproduktu,» norāda Indra.
Kopā ar citiem
Pēdējās kapsulkolekcijas izstrādē I’M Your Shirt piesaistīja gleznotāju Zani Veldri. Vaicāta, kā ir sadarboties ar vēl kādu, Indra norāda, ka viņai tas neesot nekas svešs, piemēram, savulaik viņa ir strādājusi ar modes mākslinieku Arti Štamgūtu un ir veidojuši kopīgas kolekcijas.
Nesen I’M Your Shirt izstrādājis klasisko kreklu līniju. «Ar savu dizaina līniju patīkam radošiem cilvēkiem – tieši tā, kā bijām iecerējuši. Taču ir liela daļa cilvēku, kam krekls ir nepieciešams ikdienā, ir darba forma. Es ļoti ilgi turējos pretim šai iecerei, bet ir jāpaplašina mērķauditorija,» saka Indra. Lai gan krekli ir raksturojami kā klasiski, dizainere neatsakās no savas firmas zīmes – vienas krāsainas podziņas.
Visu rakstu Sortimentu papildina ar klasiskām vērtībām lasiet 14. aprīļa laikrakstā Dienas Bizness.