Kopš SIA Art Soapworks darbībā iesaistījušās dāmas, ziepju ražotne kļuvusi par īstu radošo laboratoriju, otrdien vēsta laikraksts Dienas Bizness.
Sākotnējā suvenīrziepju ražotne tagad paplašinājusi produktu klāstu, sākusi eksportu un nemitīgi izstrādā jaunus produktus. Procesā ir īpašnieku maiņa, atrastas citas telpas, un ražošanu savās rokās ņēmušas dāmas, kuru fantāzijai nav robežu, bet uzdrīkstēšanās un neatlaidība ļauj to iemiesot pieprasītos produktos. Nākotnes plāni nav kļūt par rūpnīcu, bet gan panākt radošas darbnīcas nepārtrauktu pulsāciju.
Jāpārkāpj slieksnis
SIA Art Soapworks pirmajos darbības gados Kurzemes biznesa inkubatorā (KBI) izstrādāja nelielu, bet dizainā pievilcīgu un pietiekami savdabīgu suvenīrziepju kolekciju, kas ļāva uzņēmumam daudzsološi startēt, īpaši nesaspringstot tirgus meklējumos. Taču brīdī, kad beidzās inkubatora programmas atbalsts, nebija vēl sasniegts tāds līmenis, lai patstāvīgi varētu segt visas izmaksas. Dibinātāji – jauni vīrieši, kuriem bija jāuztur ģimene, saprata, ka tas varētu būt drīzāk hobijs vai, labākajā gadījumā, nelieli papildu ienākumi. Saimnieciskā darbība lēnām sabremzējās. Slieksnis no atbalsta programmas «lielajā dzīvē» izrādījās pārāk augsts, stāsta SIA Art Soapworks pašreizējā vadītāja Anita Palapa, kura tolaik bija KBI darbiniece. Negribējās labu ideju zaudēt, tāpēc visi kopā mēģinājuši atrast veidu, kā saglabāt uzņēmumu. «Noslēdzām mutisku vienošanos – ja gada laikā mums iesaistoties izdosies palielināt apgrozījumu un stabilizēt darbību, kļūsim par līdzīpašniekiem,» atklāj A. Palapa, kura pati uzņēmusies pārdošanas organizēšanu. Plānotais ir izpildīts, un šobrīd tiek gatavoti dokumenti iesniegšanai Uzņēmumu reģistrā.
Visu rakstu Smaržu un krāsu fantāzijai noārda robežas lasiet 10. februāra laikrakstā Dienas Bizness.