Gulbenē SEB bankas filiāles tomēr nebūs. Gulbenē turpmāk būs pieejams tikai SEB bankas bankomāts un internetbankas termināls, kuros iespējams veikt nepieciešamos ikdienas norēķinus, vēsta reģionālais medijs Bauskas Dzīve.
Gulbenes pašvaldībā bija cerējusi, ka izdosies tomēr vienoties ar banku.
«Klātienes konsultācijas nepieciešamības gadījumā klienti turpmāk varēs saņemt pie mūsu klientu darījumu vadītājiem Alūksnes filiālē, Brūžu ielā 1, bet atbildes uz citiem jautājumiem no mūsu speciālistiem, sazinoties ar SEB Klientu centru pa tālruni 8777,» norāda SEB bankas ārējās komunikācijas projektu vadītāja Kristīne Martinsone.
K.Martinsone stāsta, ka SEB banka pārskata filiāļu tīklu atbilstoši esošajām biznesa aktivitātēm un izmaiņām klientu paradumos. Šo faktoru rezultātā pieņemts lēmums atsevišķās pilsētās, tanī skaitā arī Gulbenē, samazināt filiāļu skaitu un mainīt bankas klientu apkalpošanas koncepciju - saglabājot klientiem iespējas saņemt bankas pakalpojumus elektroniskajos kanālos (internetbankā, bankomāti) un speciālistu konsultācijas attālināti, sazinoties ar speciālistiem Klientu centrā.
«Galvenais apsvērums šādam lēmumam ir tas, ka redzam izmaiņas klientu uzvedībā - klienti labprātāk izvēlas sev nepieciešamos maksājumus veikt paši – 99 procenti norēķinu notiek internetbankā un citos elektroniskajos kanālos, un tikai 1 procents norēķinu tiek veikti filiālē,» stāsta K.Martinsone.
SEB bankas Korporatīvās komunikācijas vadītājs Mārtiņš Panke stāsta, ka pašlaik Gulbenes filiālē strādā septiņi darbinieki. «Vienam darbiniekam esam izteikuši piedāvājumu ieņemt citu amatu,» norāda M.Panke. Savukārt visiem darbiniekiem, ar kuriem tiks pārtrauktas darba attiecības, tiks izmaksātas visas likumdošanā noteiktās garantijas. Turklāt to apjoms pārsniegšot likumdošanā noteiktos limitus. «Papildus tam nodrošināsim speciālistu atbalstu, kas palīdzēs darbiniekiem noteikt savus turpmākos mērķus, pārskatīt savu CV un sagatavoties darba pārrunām, lai pēc iespējas ātrāk varētu turpināt savu karjeru,» saka M.Panke.