Jaunākais izdevums

Spāņu Seat publiskojusi informāciju par jauno mazās klases universāli Seat Ibiza ST, kurš tirdzniecībā parādīšoties šī gada vasaras viducī.

Salīdzinājumā ar hečbeka versiju, Ibiza ST modelis būs 18 centimetrus garāks, sasniedzot 4.23 metrus. Līdz ar to mazā spāņu universāla astes gala ietilpība sasniegs 430 litrus, ko vajadzības gadījumā, nolokot otro sēdekļu rindu varēs palielināt vēl lielāku. Vienlaikus vairāk ērtību tiek solīti pasažieriem, jo īpaši tas attiecas uz otrajā rindā sēdošajiem. Arī tehniskajā ziņā Ibiza ST būs nobruņots līdz zobiem. Kopumā galdā tiks celti seši dzinēji ar jaudu no 70 līdz 105 ZS. Seat īpaši lepojas ar 1.2 litru TDI un 1.2 litru TSI motoriem. Papildus tam, Ibiza ST varēs nokomplektēt ar robotizēto DSG transmisiju. Grezns solās būt Ibiza komforta ekipējums. Kopumā tiks piedāvāti trīs aprīkojuma līmeņi - Reference, Style un Sport.

picturegallery.cd602754-dd04-4ef2-a37d-0aa7f08256c2

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Pašmāju tirgū nule kā nonācis jaunais spāņu Seat Ibiza universālis ST, kurš spējis praktiskos dotumus apvienot ar modernu un pievilcīgu izskatu.

SEAT turpina produktu gammas paplašināšanu ar jau trešā veida Ibiza modeļa virsbūvi. Ibiza ST pārstāv SEAT zīmola galvenās vērtības – emocionāli un atraktīvu dizainu, dinamiku un efektivitāti, praktiskumu, vienkāršību ikdienas lietošanā, kā arī pieejamu cenu. Konstruējot Ibiza ST, SEAT dizaineri ietērpuši funkcionālus risinājumus spāņu ražotāja unikālajā dizaina valodā. Automašīnas jumta līnija sniedzas tālu aizmugurē, kur virsbūves pārkare nevainojami integrēta kopējā siluetā. Priekšdaļā izmantots pazīstamais SEAT bultveida radiatora zīmējums, savukārt aizmugurē izmantots pazīstamais Ibiza divdaļīgās optikas princips.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Jaunākās paaudzes piecdurvju hečbeks "Seat Leon" ir oficiāli ieradies Latvijas tirgū, savukārt vasaras beigās pievienosies arī universāļa modifikācija "Seat Leon Sportstourer" .

"Seat Leon" ir zīmola populārākais modelis, ko apliecina vairāk nekā 2,2 miljoni pārdotu auto pasaulē trīs iepriekšējās paaudzēs. Jaunākā "Seat" modeļa pamatā izmantota pilnveidota MQB Evo platforma. Tā ļauj izmantot jaunākās paaudzes drošības tehnoloģijas un vienlaicīgi nodrošina pietiekami labu ietilpību.

"Seat Leon" hečbeks ir kļuvis ne tikai par 9 centimetriem garāks, bet arī tā riteņu bāzei klāt nākuši pieci centimetri. Tas palielina ne tikai salona ietilpību, bet stiprinās arī gaitas komfortu un stabilitāti uz ceļa. Ar paceltiem otrās rindas sēdekļiem piecdurvju "Seat Leon" nodrošina 380 litru bagāžas ietilpību - tikpat cik iepriekšējās paaudzes hečbekam.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Jaunais spāņu krosovers Seat Ateca ir eksemplārs, kas pa īstam varētu atklāt Latvijas jauno auto pircējiem Seat labākās īpašības

Jau pats fakts, ka Seat Ateca šobrīd Latvijā ir kļuvis par deficīta produktu, ir nebijis gadījums šīs markas vēsturē. Interese no potenciālo pircēju puses ir ievērojami lielāka nekā pieejamais automobiļu skaits. Zinātkāro pieplūdums pašmāju Seat pārstāvja autosalonā, kas vēlas pašrocīgi aptaustīt un arī izmēģināt jauno Ateca, ir acīmredzami lielāks, nekā to varēja gaidīt. Līdz ar to rodas jautājums - kas tad Seat Ateca ir tāds, lai pat tiem pircējiem, kas Seat zīmolam iepriekš meta lielu līkumu, tagad aiz sajūsmas ļodzītos kājas. Jāsāk ar to, ka Seat Ateca vispirms piesaistīs ar savu izmēru. Nedz par lielu, nedz par mazu. Pircēji var tikt pie versijām ar priekšējiem velkošajiem riteņiem vai arī apjozt savu auto ar 4drive pilnpiedziņu. Nedrīkst nepieminēt to, ka 4,36 metru garajai Ateca būs izšķērdīgi garš elektronisko drošības asistentu komplekts. Pie skaļākajiem un iedarbīgākajiem nosaukumiem var pieminēt adaptīvo kruīza kontroli, ceļa zīmju atpazīšanas sistēmu, aklo zonu brīdinājuma sistēmu, kā arī 360 grādu kameru, kas atļaus, skatoties tikai monitorā, manevrēt un pēcāk noparkoties šaurākajās vietās uz planētas Zeme. No labo īpašību saraksta ir jāizceļ arī tas, ka uz Volkswagen MQB platformas uzsēdinātais spāņu krosovers ir tiešs Škoda Yeti radinieks. Kamēr nākamās paaudzes Yeti savu iznācienu vēl tikai gaida, Seat Ateca šobrīd ar pilnu jaudu cenšas ievākt pēc iespējas lielāku klientu ražu. Abi automobiļi izmantos līdzīgus tehniskos risinājumus, tostarp tie tiks ražoti vienā rūpnīcā Čehijā.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Iebraucot trešajā paaudzē, Seat Leon ir atļāvies pirmoreiz savā modifikāciju paletē iekļaut praktisko universāli ST.

Jāsāk ar to, ka Leon ST joprojām ir emocionāls auto, kas, pareizi izvēlēties motoru, spēs būt kaislīgs un ātrs. Līdz ar to tas vairāk tieksies līdzināties Audi karstajiem universāļiem, nekā allaž pragmatiskajam somu un sīkkravu «kučierim» Škoda Octavia Combi.

Kāpēc tas būtu jāpērk

Jautrs un dzīvespriecīgs braucamais ar vieglu un rotaļīgu gaitu, kam tikai piekasīšanās pēc varētu pārmest to, ka atsevišķos brīžos uz mūsu ceļu kukuržņiem balstiekārtas regulējums ir maķenīt par cietu. Visādi citādi tas ir lielisks braucamais, kurā apvienota VW tehnika un autentisks dizains. Būtiski ir uzsvērt, ka atsevišķās detaļās salonā pat ar neapbruņotu aci varēs sajust ciešu līdzību ar Audi. Žēl, ka tikai Latvijā ar Seat zīmola iedzīvināšanu jau vairākus gadu desmitus nekur tālāk par reģionālā importētāja tukšiem solījumiem neesam tikuši. Skumīgi, jo nomināli Seat Leon ST var cīnīties ar jebkuru savas klases līdzinieku, tostarp negriežot ceļu nedz VW Golf Variant, nedz Škoda Octavia. Vienīgi, lai šī cīņa būtu pietiekoši saistoša, pie mums pietrūkst elastīgas cenu politikas, kas atļautu iesēdināt pašmāju pircējus un pamēģināt šo marku. 16 590 eiro, kas tiek prasīti par Leon ST bāzes modeli, varbūt nav tik nogalinoša summa, tomēr, parakājoties daudzveidīgajā tehnikas un komforta ekstru piedāvājumā, cena zibenīgi pārlēks 20 tūkst. eiro robežu jeb turpat, kur grozās VW Golf Variant cena. Piemēram, ja pašmāju tirgū populārākajām Leon ST versijām piesolītu t.s. īpašu akcijas cenu, kas spētu palīst zem Octavia Combi cenas, tad esmu pilnīgi drošs, ka no desmit potenciālajiem klientiem, kuri būs nomērķējuši praktiska universāla virzienā, vismaz viens noteikti izvēlēsies tieši Seat Leon ST. Starp citu, dažam labam aizdomāties par Leon iegādi varētu palīdzēt četru gadu rūpnīcas garantija vai 120 tūkst. kilometru noskrējiens. Turklāt Leon ST būs unikāls ar to, ka par papildsamaksu varēs tikt pie 100% LED tehnoloģiju lukturiem, kas ir sastopami Audi A3 papildaprīkojuma sarakstā, taču ārpus premium klases nav pieejami nevienam no līdzīgiem auto. Atliek pieminēt, ka, līdzīgi kā Golf un Octavia, arī Seat Leon ST modifikāciju apcirkņos varēs atrast pilnpiedziņas modeli.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Pēc četru čempiontitulu izcīnīšanas, spāņu Seat rūpnīcas komanda ir nolēmusi atteikties no tālākās piedalīšanās World Touring Car Championship (WTCC) sacīkstēs, vēsta Automobilwoche.

Oficiāli Seat paziņojusi, ka rūpnīcas komanda esot sasniegusi visu, ko vēlējusies, tādēļ neredzot jēgu turpināt dalību šajās sacīkstēs. Neoficiāli, gan tiek minēts, ka patiesais iemesls no Seat puses ir līdzekļu taupības programma, ko mudina kopējā situācija autoindustrijā un jo īpaši strauji krītošais Seat noiets pašmāju tirgū. Lai vai kā, Seat rūpnīca ir apsolījusi atbalstu tām privātajām komandām, kuras 2010. gada sezonā WTCC sacīkstēs piedalīsies ar Seat Leon sacīkšu automobiļiem.

Komentāri

Pievienot komentāru
Ražošana

Walt Mizo kapteinis Edgars Bīberis portālam db.lv atklāj vairāk par mugursomu biznesu

Lelde Petrāne, 07.01.2016

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Walt Mizo ir jauns, neliels, Latvijā veidots zīmols, kas izstrādā un ražo mugursomas.

(Papildināts viss teksts.)

Pēc darbīgas vasaras un rudens līdz ražošanas gala fāzei ir nonākuši pirmie 4 mugursomu modeļi, biznesa portālam db.lv pastāstīja uzņēmuma īpašnieks Edgars Bīberis. Viņš gan neatklāj, cik lielas investīcijas ieguldītas ražošanas uzsākšanā.

Somas ir ražotas no Cordura un Oxford tipa audumiem, kas, kā norāda ražotājs, izceļas ar savu piemērotību precēm, kas ir pakļautas augstai ārējo apstākļu ietekmei. Audumi ir mitruma necaurlaidīgi, viegli kopjami, izturīgi un formu saglabājoši. Somas augšējā daļa kalpo ne tikai kā papildinošs dizaina elements, bet tam arī ir funkcionāls pielietojums - tas ir izrullējams un to var izmantot kā papildu vietu brīžiem, kad ir nepieciešams palielināt somas ietilpību. Somas muguras un plecu daļa ir ar polsterējumu.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Seat Leon ST FR, apsedlots ar 184 ZS dīzeli, enerģisku un dinamisku braukšanu apvienos ar pedantisku taupību, cīnoties par katru iztērēto dīzeļdegvielas pilienu

Šis auto ir lieliskas zāles pret ikdienišķo garlaicību, ja ģimenei primāri vajag pietiekami ērtu auto ar lielāku bagāžas nodalījumu nekā Seat Leon hečbekam, bet, piemēram, ģimenes galvai bieži labpatīkas pabraukt enerģiskāk nekā citiem. Dažam labam izšķirties par Leon iegādi varētu palīdzēt četru gadu rūpnīcas garantija vai 120 tūkst. kilometri. FR kolekcijas Leon ST ne par mata tiesu nezaudē saimnieciskos dotumus. 587 litru liels bagāžnieks, ko pēc vajadzības var palielināt līdz 1470 litriem. Uz pārējo konkurentu fona tas nav nedz daudz, nedz maz. Salīdzinājumam var minēt, ka Golf Variant un Škoda Octavia Combi ar nenolaistu aizmugurējo krēslu rindu būs attiecīgi 605 un 610 litri. Vairāk fascinēs tas, kā ar šiem litriem un centimetriem apieties. Ērts bagāžas nodalījuma pārsegs, dubultā grīda, allaž noderīgie stiprinājuma āķi, speciāla niša, kur novietot bagāžnieka pārsegu. Visbeidzot speciāli kloķīši bagāžnieka sānos, kas, neapejot automašīnai apkārt, ļaus no aizmugures noguldīt aizmugurējos krēslus, izveidojot līdzenu grīdu. Šobrīd Seat Leon ST FR kopā ar 184 ZS dīzeli maksā, sākot no 23 642 eiro, savukārt kopā ar sešpakāpju DSG, sākot no 24 620 eiro.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Ar Seat Leon Cupra ST nav iespējams braukt lēni. No ārpuses tas var izskatīties pēc vienkārša lauku zēna ar mugursomu plecos, bet sirdī tas ir kaislīgs un ātrs atlēts

Ar reģionālā Seat importētāja gādību uz Latviju atceļoja viens šāds eksemplārs ar 280 ZS turbomotoru un sešpakāpju robotizēto DSG pārnesumkārbu, un DB autoapskatniekam radās iespēja padziļinātāk iepazīties ar karstasinīgāko spāni, gan izvingrojoties Biķernieku trasē, gan pamēģinot to uz koplietošanas ceļiem.

Naudu var notriekt dažādos veidos. Krogos, jahtās, kazino, sievietēs utt. Kopā ar Seat Leon Cupra ST tas sanāks jautrāk un intriģējošāk, turklāt nākamā rītā nebūs nedz paģiru, nedz nožēlas.

Visu rakstu Rotaļlieta «randiņam» ar ceļu policistiem lasiet 15. aprīļa laikrakstā Dienas Bizness.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Pēc 14 gadu pārtraukuma uz autoskatuves ir atgriezies jaunākās paaudzes spāņu lielais minivens Seat Alhambra, kurš pie pircējiem dosies šī gada rudenī.

Pats par sevi saprotams, ka ģenētiski vācu autokoncerna VW paspārnē izauklētais modelis izmantos VW Sharan tehniskos labumus, ieskaitot arī to, ka pirmo reizi Seat Alhambra būs ar sānu bīdāmajām durvīm. Automašīnas apkārtmēri ir palielināti tā lai automašinā ērti varētu justies septiņi pasažieri. Nolokot otrās un trešās sēdekļu rindas krēslus bagāžas telpa saniegs 2 297 litrus.

Motortelpā saimniekos VW jaunie dzinēji, kuri ir kluvuši taupīgāki, vienlaikus nezaudējot savas dinamiskās īpašibas. Dzinēju sarakstu atklās 1.4 litru 150 ZS jaudīgais četrcilindru turbomotors, tālāk seko divu litru 200 ZS jaudīgais turbomotors. Dīzeļdzinēja klāstā atradīsim divu litru dīzeļmotorus ar 140 un 170 ZS lielu jaudu.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Spānijas brīvdienu salās Maljorka un Ibizā sestdien stājās spēkā aizliegums publiski lietot alkoholu četrās ballīšu zonās, varasiestādēm mēģinot ierobežot tūristu antisociālo uzvedību.

Aizliegums, par kuru Baleāru salu valdība paziņoja piektdien, spēkā stājās sestdien pēc publicēšanas oficiālajā vēstnesī.

Tas nozīmē, ka četrās bēdīgi slavenās ballīšu zonās, piemēram, Maljorkas "Playa de Palma" pludmales posmos un publiskajās telpās būs aizliegta alkohola lietošana.

Gan atpūtniekiem, gan vietējiem, kurus pieķers, piemēram, ar atvērtu alus pudeli, draudēs 500-1500 eiro sods.

"Dekrēts par atbildīgu tūrismu" attiecas uz Palmas un Ljukmahora Maljorkā, kas ietver arī kūrortu "Playa de Palma" un ballīšu zonu "Magaluf". Ierobežojumi attiecas arī uz Santantoni de Portmanī Ibizā.

Katra no zonām, kurās noteikti ierobežojumi, gadā saņems četrus miljonus eiro par dekrēta izpildi. Līdzekļi tiks maksāti no tūrisma nodokļa ieņēmumi.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Spāņu ražotāja Seat rūpnīcas nākamgad strādās pēc saīsināta darba dienas grafika. Tas nozīmē, ka gandrīz divas trešdaļas no spāņu Volkswagen meitas uzņēmuma 11 000 darbiniekiem skaršot taupības pasākumi, vēsta Spiegel online.

Vācu autogiganta Volkswagen meitas uzņēmums pieprasījuma trūkuma dēļ būs spiests arī 2010. gadā strādāt ar ierobežotu jaudu, bet sākot ar 2011. gadu, kad Seat rūpnīcā plānots uzsākt Audi Q3 modeļa ražošanu, Seat cer atgriezties pie iepriekšējā darba ritma.

Komentāri

Pievienot komentāru
Auto

Škoda Karoq: Īstais auto īstajā brīdī

Aldis Zelmenis, 20.10.2017

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Jaunais krosovers Škoda Karoq ir kārtējais čehu modelis, kas ir lemts panākumiem visā Eiropā, tostarp arī Latvijā

Škoda Karoq fascinēs ar savu izmēru. Ārēji kompakts, bet pēc iekšējiem izmēriem tas būs tikpat ērts kā KIA Sportage, Nissan Qashqai vai Hyundai Tucson, savukārt pēc bagāžas ietilpības šo trijotni un citus konkurentus Karoq pārspēs. Milzīga priekšrocība – Karoq tīkotāji var tikt pie versijām ar priekšējiem velkošajiem riteņiem vai arī piejaucēt automobilim pilnpiedziņu.

Karoq ir būvēts uz Volkswagen MQB platformas, ko izmanto arī tā dvīņubrālis no Spānijas – Seat Ateca. Abi auto izmantos līdzīgus tehniskos risinājumus, tostarp tie tiek ražoti vienā rūpnīcā Čehijā. Pircējiem svarīgākais jautājums – cik tad Škoda Karoq maksās? Tā cena būs, sākot no 18 600 eiro, un tas būs mazāk, nekā tiek prasīts par Seat Ateca. Arī, virzoties pa aprīkojuma un tehnikas variāciju kāpnēm, cenas zibenīgi nekļūs pārāk «karstas». Piemēram, izvēloties otro labāko aprīkojuma līmeņa Ambition ar 150 ZS jaudīgo 1,5 litru turbomotoru un septiņpakāpju DSG, Karoq maksās joprojām gana vilinošus 23 500 eiro. Savukārt, iesaiņojot šo pašu Karoq augstākajā Elegance mundierī un piešaujot klāt vēl pāris ekstras, summa aizlēks jau aiz 30 tūkst. eiro robežas. Lai tiktu pie pilnpiedziņas Karoq, kam komplektā tiek dots līdzi jaudīgākais 190 ZS divu litru dīzelis, jārēķinās vismaz ar 31 300 eiro.

Komentāri

Pievienot komentāru
Atpūta

Piektdienas intervija ar Sentor farm aptiekas un Recipe plus valdes priekšsēdētāju Dmitriju Juskovecu

Lelde Petrāne, 02.06.2017

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Biznesa portāls Db.lv piedāvā piektdienas mini interviju sēriju. Kāds no uzņēmējdarbības vides pārstāvjiem sniedz atbildes uz jautājumiem - gan nopietniem, gan arī personīgākiem.

Uz jautājumiem šonedēļ atbild AS Sentor farm aptiekas un AS Recipe plus valdes priekšsēdētājs Dmitrijs Juskovecs. Fotogrāfijas no personīgā arhīva skatāmas raksta galerijā.

- Trīs svarīgākie fakti par Jūsu pārstāvētajiem uzņēmumiem?

Pirmkārt, abi uzņēmumi, kurus pārstāvu, kā Latvijas kapitāla uzņēmumi ir vieni no lielākajiem katrs savā jomā. Tas ir nozīmīgi, jo Latvijā varam vērot, ka līderpozīcijas daudzās mūsu tautsaimniecībai svarīgās jomās ir ieguvuši ārzemju uzņēmumi.

Otrkārt, abi uzņēmumi strādā jau kopš deviņdesmitajiem gadiem. AS Sentor farm aptiekas īpašumā esošais zīmols Mēness aptieka ir viens no pirmajiem aptieku zīmoliem Latvijā, tātad tam jau ir gandrīz 20 gadi. Tā ir gara veiksmīgas taktikas un stratēģijas vēsture, kuru veido un ar savu darbu, idejām attīsta pašmāju komanda. Tas apliecina, ka ne tikai no citām zemēm aizgūtas idejas var izpelnīties Latvijas patērētāju uzticību.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Somai jābūt tādai, lai tā labi kalpotu – to varētu nēsāt ilgi un tā arvien izskatītos pietiekami labi, uzskata zīmola Mizo virzītāji Edgars Bīberis un Ilze Aderniece

Mizo produktu portfelī ir mugursomas, mazākas somiņas ikdienas vajadzībām, kā arī šo izstrādājumu kopšanas un tīrīšanas līdzekļi.

Mizo somas šūtas no vaskota kokvilnas auduma. Viņš stāsta, ka izvēlējies audumu ar vēsturi. 19. gadsimta beigās britu zvejnieki izmantoja šo materiālu, jo atklāja, ka vaskots kokvilnas audums pasargā no brāzmām vējā un aukstumā. Agrāk šis vaskotais kokvilnas audums cilvēkiem asociējās ar to, ka, tam pieskaroties, paliks tāds kā vaskojums uz rokām un notraipīs drēbes. «Šobrīd tas ir pilnībā mainījies, audums tiek ražots pēc mūsdienīgām tehnoloģijām. Vaskojums tiek impregnēts audumā, un attiecīgi pārnese uz drēbēm vai rokām 99% gadījumu nenotiek,» skaidro Edgars. Jau sākotnējais zīmola veidotāju mērķis bija, lai somas būtu funkcionālas un ūdensnecaurlaidīgas, tas bija galvenais parametrs, izvēloties šo materiālu.

Komentāri

Pievienot komentāru
Pasaulē

Volkswagen būvēs jaunu automašīnu montāžas rūpnīcu

LETA--AFP, 28.11.2016

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Vācijas autobūves uzņēmums Volkswagen svētdien parakstīja vienošanos ar Alžīrijas tirdzniecības partneri Sovac, lai valstī būvētu automašīnu montāžas rūpnīcu.

Vienošanās paredz, ka ražotne pirmo automašīnu izlaidīs 2017.gada jūnijā, bet ražošanas apjomu paredzēts palielināt līdz vairāk nekā 100 automobiļiem dienā.

Amatpersonas norāda, ka šīs vienošanās vērtība ir 170 miljoni dolāru (160 miljoni eiro).

Volkswagen pārstāvji skaidro, ka šis ir loģisks solis, lai uzņēmums ilgtermiņā spētu palielināt automašīnu tirdzniecības apjomu Alžīrijā.

Ieplānotajā rūpnīcā tiks ražoti vairāki modeļi, tostarp Volkswagen Golf, SEAT Ibiza, Škoda Octavia, kā arī Caddy.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Škoda Fabia Combi ir teicams kompromiss tiem, kas negrib šķiesties ar naudu, bet tik un tā meklē gādīgu un pietiekoši ērtu ģimenes auto

Kā zināms, termins «kompromiss» nozīmē atteikšanos no kaut kā tāda, pēc kā ir vēlēšanās, tam vai nu nepietiek naudas, vai arī ir apzināta vēlme ietaupīt. Mazās klases universāļi, starp kuriem kā viens no pēdējiem mohikāņiem ir palicis Škoda Fabia Combi, ir īsts zelts tiem, kas grib un prot skaitīt, un ne tikai naudu.

Kāpēc tas būtu jāpērk

Sāksim ar to, ka mazās klases universāļu rindas ar katru dienu kļūst retākas. Nedz franču Peugeot, Citroen mazās klases modeļiem, nedz VW Polo vai Ford Fiesta modeļu aptverē nav ietilpīga universāļa. Līdz ar to trešās paaudzes Škoda Fabia Combi var uzskatīt par nopietnāko savas klases pārstāvi, kam Latvijā, ja neskaita Seat Ibiza ST vai Renault Clio Grandtour, citu konkurentu nav. Fabia Combi savus piekritējus iepriecinās ar glītāku izskatu, kas salīdzinājumā ar priekšgājēju ir kļuvis nobriedušāks un savā ziņā reprezentablāks. Turklāt salīdzinājumā ar Fabia piecdurvju hečbeku universāls ir izdevies iekārojamāks, jo Fabia Combi dizainiski un attiecīgi arī emocionāli vairs nav parasts nastu nesējs. Asākas un stingrākas virbūves līnijas piešķīrušas modelim vairāk elegances, kas mudina izvēlēties dzīvespriecīgākus un radošākus galamērķus. Kas attiecas uz Fabia Combi ietilpību, tad šajā spēles elementā čeham nav konkurentu. Ko tur slēpt, čehu modelis ar abām kājām nekaunīgi bradā pa svešiem dārziem. Piemēram, Fabia Combi astes gala ietilpība sasniegs 530, bet ar nolaistiem beņķiem – 1395 litrus. Salīdzinājumam var minēt, ka uzlabotā Ford Focus universāļa bagāžas ietilpība apstāsies jau pie 476 litriem. Taču viena lieta ir sausi skaitļi, bet cita – kā šie litri ir iekārtoti. Lai līdzpaņemtās somas un sīkumus kaut kādā veidā sastrukturizētu, Fabia Combi bagāžniekā atradīsim atsevišķu plauktu sistēmu, nolokāmos āķus, tīklus un elastīgus bagāžnieka stiprinājumus. Lietderīgi ir izmantota arī telpa virs riteņu arkām, kur abās pusēs iebūvētas kastītes lielāku un mazāku sīklietu novietošanai. Dažnedažādus slēpņus un kabatiņas atradīsiet arī salonā, tostarp arī kastītes zem priekšējiem sēdekļiem. Bez tā visa Škoda ir izdomājusi vadītāja priekšējās durvīs paredzēt speciālu vietu atstarojošās vestes novietošanai, tāpat kā uz priekšējā vējstikla integrēts speciāls stāvvietu kvīšu turētājs. Sīkumi, bet patīkami!

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Uzņēmums "Autobrava", kuram ir viens no lielākajiem autosaloniem Latvijā, ārkārtas situācijas apstākļos ir izveidojis tiešsaistes salona rīku, lai turpinātu klientiem nodrošināt automašīnu tirdzniecības pakalpojumus šai situācijai atbilstošā veidā.

Uzņēmuma valdes loceklis Ruslans Vlasjuks ir pārliecināts, ka jaunie apstākļi mainīs autosalonu nākotni, arī pēc krīzes arvien vairāk pārceļot pakalpojumus uz online vidi.

Uzņēmums desmit gadu laikā ir kļuvis par vienu no lielākajiem auto dīleriem Baltijā, pārstāvot tādus zīmolus kā "Hyundai", "SEAT", "JEEP", "FIAT", "FIAT Professional", "Alfa Romeo", "Suzuki", "Isuzu" un "SsangYong". Pērn uzņēmums pārdevis 700 jaunas un mazlietotas automašīnas.

"Lai nodrošinātu klientus ar nepieciešamo pakalpojumu klāstu, spējām ātri pielāgoties ārkārtas situācijai un operatīvi nomainījām klātienes salonu ar tikko izveidotu online salonu, kurā ikviens tiešsaistē var apskatīt automašīnas un uzdot mūsu ekspertiem jautājumus. Savukārt, ja ir interese par izmēģinājuma izbraucieniem, tad mēs, ievērojot visus nepieciešamos piesardzības pasākumus, vienojamies par individuālu laiku un vietu," skaidro R. Vlasjuks.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Automašīna, kas plūdu ūdeņos Anglijā, Somersetā pavadīja gandrīz divus mēnešus, izlikta pārdošanā izsoļu vietnē eBay, vēsta metro.co.uk.

Angliju bija piemeklējusi īpaši lietaina ziema, kas rezultējās ar iespaidīgiem plūdiem. Sudraba krāsas Seat Toledo kļuva par sava veida plūdu simbolu. Nupat tas atgriezies pie sava saimnieka. Huberts Zajackovskis nolēmis, ka auto jāpārdod un iegūtā nauda jāatdod labdarībai.

21 gadu vecais vīrietis braucis pa ceļu Ziemassvētku vakarā, bet bija spiests atstāt automašīnu, jo ūdens līmenis pēkšņi pieauga. Tā kā auto pārņēma ūdens, saimniekam bija jāpadodas. Tādējādi spēkrats kļuva par plūdu simbolu.

«Tas bija šokējoši - redzēt manu automašīnu televīzijā un starptautiskajās ziņās. Ikviens par to runāja, ieskaitot Velsas princi,» stāstījis vīrietis.

Komentāri

Pievienot komentāru
Atpūta

Piektdienas intervija ar Autobrava direktoru Andri Sivicki

Lelde Petrāne, 01.04.2016

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Biznesa portāls Db.lv piedāvā piektdienas mini interviju sēriju. Katru nedēļu kāds no uzņēmējdarbības vides pārstāvjiem sniedz atbildes uz jautājumiem - gan nopietniem, gan arī personīgākiem.

Uz jautājumiem šonedēļ atbild SIA Autobrava (FIAT, Alfa Romeo, JEEP, Hyundai, Isuzu, Suzuki, SsangYong un Seat autorizētais pārstāvis Latvijā) direktors Andris Sivickis. «Esam viens no jaunākajiem auto nozares uzņēmumiem Latvijā un 2015.gada oktobrī svinējām savu piecu gadu jubileju. Manā vadībā katru jaunu gadu attiecībā pret iepriekšējo noslēdzam ar vairāk nekā 40% vispārējā apgrozījuma apjomu pieaugumu. Esam komanda un savu rezultātu sasniedzam kopā,» stāsta uzņēmuma vadītājs.

- Kāpēc Jūs strādājat šajā uzņēmumā/nozarē?

– Esmu kopā ar motorizēto tehniku no 14 gadu vecuma, kad sāku aizrauties ar kartingu. Nozares izvēle jau bija skaidra tajā mirklī. Un man vienmēr ir patikuši izaicinājumi un atrašanās ārpus komforta zonas. Uzsākot savas gaitas SIA Autobrava, pieņēmu dzīves izaicinājumu. Savukārt, par izaicinājuma dinamiku esmu atbildīgs pats un droši varu apgalvot, ka dinamikas netrūkst!

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Vairāku auto zīmolu tirgotāja SIA Auto halle no nākamā gada vairs netirgos Peugeot markas automašīnas, aģentūru LETA informēja Peugeot importētājs Baltijā KW Bruun Baltic.

KW Bruun Baltic norādīja, ka šā gada 31.decembrī noslēdzas līgums ar pašreizējo dīleri Rīgā Auto Halle un importētājs nolēmis to nepagarināt.

Auto halle, kas bez Peugeot tirgo arī Seat, Suzuki, Isuzu un Hyundai automašīnas, aģentūrai LETA apstiprināja šo faktu un skaidroja, ka šāds lēmums tika pieņems vairāku iemeslu dēļ.

«Viens no galvenajiem iemesliem bija tas, ka Auto Halle, domājot par ilgtermiņa attīstību, vairāk koncentrēsies uz peļņu nesošākiem zīmoliem, piemēram, Hyundai, Seat un Suzuki. Nākamā gada aprīlī uzņēmums sniegs plašāku informāciju par jauniem zīmoliem, kurus tirgotājs pārstāvēs,» sacīja Auto halles pārstāvis Niks Jaunzems.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Auto zīmolu Cupra un Seat oficiālais pārstāvis Latvijā “Autobrava Motors” plāno atklāt jau otro zīmola auto salonu, kas atradīsies stratēģiski nozīmīgā vietā – Kārļa Ulmaņa Gatvē, Rīgā. Uzņēmums jaunā autosalona izveidē plāno investēt 5 miljonus eiro un to plānots atklāt 2024. gada otrajā pusē.

“Stratēģiski šis ir ļoti nozīmīgs solis “Autobrava Motors” zīmola attīstībā, jo jaunais salons ļaus paplašināt uzņēmuma pakalpojumu klāstu un tā segmentāciju,” komentē Uvis Braunfelds, “Autobrava Motors” Pārdošanas daļas vadītājs.

Jaunais dīleru centrs vienuviet apkopos Seat un Maserati salonus un inovāciju – mūsdienīgu mazlietotu auto salonu zem jumta. Šajā autosalonā atradīsies Baltijā un Somijā lielākais Cupra autosalons, kas aizņems ievērojamu daļu no jaunā dīleru centra platības. Pēc šā brīža rezultātiem, Cupra akumulētā zīmola tirgus daļa Latvijā 2023. gadā ir 2,4%, bet Baltijas valstīs Cupra ieņem pirmo vietu pēc pārdoto zīmola automašīnu skaita.

Komentāri

Pievienot komentāru
Mazais bizness

Mana pieredze: Askētismu savieno ar dārgmetāliem

Linda Zalāne, speciāli DB, 05.02.2019

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Iestrādājot dārgakmeņus rotās, cilvēkiem tiek dota iespēja sev nesāt līdzi nelielu daļu no dabas bagātībām, ir pārliecināta Lidija Hlinova.

Rotu zīmola Room 88 īpašniece un idejas autore Lidija Hlinova savām rokām skaistas lietas darinājusi jau sen. Aizraušanās sākās laikā, kad viņa bija profesionāla sporta deju dejotāja un pati sev veidoja tērpus, aksesuārus, bet pēc tam savas prasmes lika lietā, strādājot Spānijā, kur bija atbildīga par grupas Gore Performance, kura uzstājās klubos Amnesia un Pacha Ibiza, skatuves tērpiem. Vēlāk viņa pievērsās rotām. «Šis ir mans otrais rotu zīmols. Pirmā zīmola nosaukums bija Yayoi, un tas bija kardināli atšķirīgs no tā, ko pašlaik veidoju. Rotas bija lielas, uzkrītošas, un tās tika veidotas no koraļļiem, kristāliem, ķēdēm un virvēm. Interesanti, ka man pašai nekad nav patikušas lielas un uzkrītošas rotas, aksesuāri. Esmu minimālisma piekritēja, un tieši šāds rokraksts ir pirms diviem gadiem izveidotajam zīmolam Room 88. Manuprāt, rotai ir jābūt daļai no sievietes būtības, un tai jābūt tādai, ko vēlas nēsāt katru dienu. Būtībā – dzīvot kopā ar rotu, sarast ar to. Rotai ir jābūt ilgtspējīgai, tādai, ko sieviete vēlas atstāt nākamajai paaudzei,» savu pārliecību pauž Lidija.

Komentāri

Pievienot komentāru
Pakalpojumi

Ceļojumā uz ārzemēm reizi gadā dodas piektā daļa iedzīvotāju

Dienas Bizness, 11.07.2013

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Piektā daļa jeb 20% DNB Latvijas barometra aptaujāto iedzīvotāju vidēji reizi gadā dodas ceļojumā uz ārzemēm. Divas un vairāk reizes gadā atpūsties ārpus Latvijas dodas 12% iedzīvotāju, savukārt 38% respondentu norādījuši, ka ceļojumos aiz mūsu valsts robežām dodas retāk nekā reizi trīs gados vai pat neceļo vispār. Turklāt 8% aptaujāto pēdējoreiz ceļojumā ārpus Latvijas bijuši vairāk nekā pirms 20 gadiem.

Tiesa gan, pētījuma rezultāti arī liecina, ka visbiežāk iedzīvotāji tomēr izvēlas nevis doties uz ārvalstīm, bet gan ceļot pa Latviju, – tostarp 50% aptaujāto dod priekšroku mierīgai atpūtai, piemēram, gozējoties pludmalē, 23% apmeklē vietējos vēstures, kultūras, arhitektūras un dabas pieminekļus, bet 14% nodarbojas ar aktīvo atpūtu, dodoties slēpot, pārgājienos, izbraukumos ar laivām u.c.

Salīdzinot pētījuma rezultātus ar 2010.gadā līdzīgā DNB Latvijas barometra aptaujā iegūtiem datiem, secināts, ka, atjaunojoties ekonomiskajai aktivitātei, vietējo atpūtas braucienu intensitāte un arī ārvalstu pludmales kūrortu un citu līdzīgu atpūtas vietu apmeklējumu skaits ir palielinājies, savukārt sarucis ceļojumu skaits, apciemojot ārvalstīs dzīvojošos radiniekus vai draugus.

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

Biznesā ienāk ar spānisku vieglumu

Vēsma Lēvalde, 20.04.2011

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Kokteiļbāra Red Sun Buffet īpašnieki brāļi Mikus un Mareks Alberti ir gatavi Liepāju pārvērst par kūrortu ar pludmales un klubu naktīm, jauno grupu konkursiem un ielu svētkiem.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Drīzumā Londonā savu darbu uzsāks jau sestā starptautiskā lidosta, kas kalpos par aviokompānijas easyJet jauno bāzes vietu, raksta London Evening Standard. Lidosta atradīsies Soutendā un savu darbību uzsāks 2012. gadā, kad Londonā ir paredzētas Olimpiskās spēles.

Aptuveni viens miljons pasažieru lidostu izmantos jau pirmajā gadā, un pēc tam to skaits dubultosies, paredz easyJet. Ar laiku lidosta varētu kļūt par alternatīvu Getvikai un Stanstedai.

easyJet no jaunās lidostas paredz veikt 70 lidojumus nedēļā. Aviokompānija plāno lidot desmit maršrutos. Jau apstiprināts, ka lidojumi būs uz Barselonu, Faro un Eivisu (Ibiza). Vēl tiek plānota maršrutu izveide no Soutendas uz Madridi, Milānu, Amsterdamu, Berlīni, Glāzgovu, Edinburgu un Belfāstu.

Kompānija norāda, ka lidojumi no Soutendas būs par divdesmit minūtēm ātrāki, jo šeit ir mazāks gaisa telpas noslogojums. Lidostu apkalpos jauna dzelzceļa līnija, kas ļaus pasažieriem nokļūt Londonā aptuveni stundas laikā.

Komentāri

Pievienot komentāru