Zīmola Flōs radītāji Rūdolfs Baltiņš un Kristīne Niedrāja rada kartītes ar ziediem – sezonas laikā ievāktiem, saplacinātiem un herbārija formā pielīmētiem pie atklātnītes
«Šis nav apzināts biznesa projekts, bet tas nav arī hobijs. Kad radās ideja taisīt kartītes, bija skaidrs, ka tas jādara mērķtiecīgi. Tā kā mums pamatnodarbošanās ir cita – Kristīne ir keramiķe, bet es esmu scenogrāfs –, tas viss attīstās lēnām, turklāt herbāriju nevar ievākt, kad vien gribi, un kartīšu sagatavošana prasa laiku,» stāsta Rūdolfs. Viņš arī atzīst, ka nav sarežģīti izstrādāt vienu produktu, bet, ja gribas paplašināt sortimentu, jāsāk kaut ko saprast no biznesa pamatiem. Pagaidām viņi nav gājuši uz semināriem par uzņēmējdarbību, bet šobrīd ir skaidrs, ka tas būs jādara, jo viņiem nav ne ekonomikas, ne biznesa izglītības.
Ar tirdzniecību viņi sākuši nodarboties pavisam nesen un kā saimnieciskās darbības veikšanas formu sākumposmā ir izvēlējušies patentmaksu. «Izvēlējāmies mazāko risku. Patentmaksa ir labs veids, kā sākt, taču daudzi par to nezina un neizmanto šo statusu,» domā Rūdolfs. Tomēr ar laiku viņi plāno dibināt savu uzņēmumu.
Visu rakstu Piekoriģētā daba atklātnītē lasiet 9. marta laikrakstā Dienas Bizness.