Apģērbu zīmola Owa kleitas un blūzes rotā mākslinieces Alisas Ādamsones gleznojumi – dzīvnieku un ziedu attēli
«No citiem apģērbu zīmoliem atšķiramies ar ūdenskrāsu gleznu apdruku, turklāt tie nav abstrakti zīmējumi,» saka Natālija Jermolajeva, apģērbu zīmola Owa radītāja. Jaunākas sievietes starp 25 un 35 gadiem biežāk izvēlas kleitas ar dzīvniekiem, viņu vidū populārākā ir lapsa. Savukārt ziedus biežāk izvēlas sievietes pēc 35 gadu vecuma – lielākoties lilijas.
Nesen Owa saņēma finansējumu no grantu programmas «Sociālās atstumtības riska grupu nodarbinātības veicināšana Rīgā», ko bija izsludinājis Rīgas domes Labklājības departaments. Alisa pārstāv jaunās māmiņas, bet Natālija – cilvēkus ar īpašām vajadzībām. «Man dzīvē gadījās nopietni saslimt, un darba tirgū mums ir krietni grūtāk. Gribējām radīt šo projektu kā piemēru, ka cilvēki paši var kaut ko darīt un kustēties. Mēs konkursā bijām vienīgās, kas pašas pārstāvēja kādu no sociālā riska grupām un startējām ar savu ideju. Cik zinām, žūrijai par to bija dalītas jūtas – daļai šķita, ka prasām naudu pašas sev, bet citi novērtēja to, ka negaidām palīdzību no citiem, bet pašas strādājam pie tā,» stāsta Natālija. Granta apjoms ir aptuveni 6,3 tūkst. eiro, un tie paredzēti darbnīcas atvēršanai un nākamās kolekcijas izveidei.
Visu rakstu Gleznas uz kleitām lasiet 1. novembra laikrakstā Dienas Bizness.