Latviešu Arvja Bērziņa un Agneses Rozītes radīts luksus tenisa rakešu zīmols Bijou sāk gaitas Ņujorkā un cer iekarot savu vietu tirgū
«Esam radījuši jaunu tirgu, kas bieži vien ir pat grūtāk, nekā ienākt jau esošajā. Paies laiks, kamēr cilvēki uzzinās un pieradīs pie tā, ka arī tenisā ir jauns segments. Nākotnes plāns ir augt, lai pēc pāris gadiem mazas meitenītes sapņotu, ka kādu dienu arī viņas varētu spēlēt ar Bijou raketēm. Nākošgad nāksim klājā ar jaunu sēriju, sāksim tirgot arī tenisa somas, kas šūtas no Itālijā iepirktās ādas,» atklāj Arvis Bērziņš, Bijou Global LLC līdzīpašnieks.
Arvis ieradās Ņujorkā pirms sešiem gadiem, kad viņš saņēma stipendiju, lai studētu Fairleigh Dickinson University Ņūdžersijā un spēlētu tenisu. «Jau no bērnības esmu spēlējis visu vecumu tenisa izlasēs, man ir bijuši labi sasniegumi pasaulē. Tā kā es negribēju kļūt par profesionāli, likās pareizs solis braukt uz ASV. Studijas tur maksā virs 50 tūkstošiem dolāru gadā, tāpēc tā bija lieliska izdevība izmantot manas tenisa prasmes, lai iegūtu izglītību par brīvu,» neslēpj Arvis. 2015. gadā pabeidzis universitāti, uz Latviju braukt viņš vēl negribēja, tāpēc sāka meklēt darbu finanšu sfērā Ņujorkā, kas vienmēr bijis viņa sapnis. Tomēr, pāris mēnešus pastrādājot kādā hedžfondā Piektajā avēnijā ar skatu uz Centrālparku, viņš secināja, ka nevēlas visu dzīvi pavadīt žurku skrējienā, bet, lai būtu patiesi laimīgs, viņam jāsāk savs bizness. Arvis aizgāja no darba un sāka strādāt Tenisa akadēmijā. Pa dienu palīdzēja bērniem, bet pa naktīm rakstīja biznesa plānu, lasīja grāmatas un kala idejas, lai īstenotu sapni un sāktu savu biznesu.
Visu rakstu Izcelties ar greznu raketi lasiet 28. februāra laikrakstā Dienas Bizness.